اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس:

دسترنج عشایر عنبرآباد به علت نبود راه مناسب هدر می‌رود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: محصولات عشایر منطقه عنبرآباد 100 درصد ارگانیک است، اما به علت نبود راه مناسب تمام محصولات این منطقه به هدر می‌رود.

دسترنج عشایر عنبرآباد به علت نبود راه مناسب هدر می‌رود

فرج‌الله عارفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در عنبرآباد اظهار داشت: طبق نظر سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان تمام محصولات کشاورزی منطقه عشایری امجز در عنبرآباد ارگانیک و در نوع خود بی‌نظیر است، اما مشکل اصلی منطقه نبود راه مناسب است که می‌طلبد اداره کل عشایری نسبت به رفع مشکل جاده این مناطق اقدام کند.

عارفی تصریح کرد: اینکه دسترنج مردم عشایر که زحمات و سختی‌های زیادی را در سرما و گرما می‌کشند با نداشتن راه مناسب ثمری نداشته باشد، جای تأسف دارد.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی از مسئولان عشایری خواست نسبت به مناسب سازی جاده‌های عشایری دهستان امجز اقدامات لازم را انجام دهند تا این عشایر هم نتیجه دسترنج خود را ببینند.

عارفی از مردم این مناطق خواست که با توجه به خوش آب و هوا بودن منطقه، پرورش ماهی سردسیری را در دستور کار خود قرار دهند.

به گزارش فارس، مردم عشایر دهستان امجز گلایه‌مندی خود را از نبود راه مناسب برای تردد و بردن محصولات کشاورزی خود به بازار در جریان بازدید نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد از این منطقه اعلام کرده و اظهار داشتند: دغدغه اصلی مردم بی‌توجهی اداره کل عشایری جنوب کرمان نسبت به خدمات‌دهی به عشایر است، زیرا مردم از طریق حیوانات تردد و محصول خود را به بازار می‌رسانند که با توجه به کوهستانی بودن منطقه، بسیار دشوار است.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول