اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره امور عشایر شهرستان فریدون‌شهر خبر داد

آب‌رسانی به 100 خانواده عشایر غوکان تا 2 ماه آینده

خبرگزاری فارس: رئیس اداره امور عشایر شهرستان فریدون‌شهر گفت: طرح آب‌رسانی به 100 خانوار عشایر غوکان با لوله 450 و طول سه هزار و 200 متر که از چند وقت گذشته آغاز شده به احتمال زیاد تا دو ماه آینده به اتمام می‌رسد.

آب‌رسانی به 100 خانواده عشایر غوکان تا 2 ماه آینده

محمد قلی شیاسی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در مورد مهم‌ترین اقدام اداره امور عشایر شهرستان فریدون‌شهر تا پایان سال جاری در منطقه غوکان، اظهار کرد: احداث لوله‌گذاری آب برای منطقه غوکان که مساحتی در حدود 300 هکتار را در بردارد، مبلغ 4 میلیارد و 500 میلیارد ریال برآورد شده است.

وی در مورد برنامه‌‌های اداره عشایر شهرستان فریدون‌شهر که در هفته دولت انجام شده به مرمت و بازسازی جاده در منطقه لاشخم، طرزه و چقاگلی با اعتبار مصوب و هزینه شده 250 میلیون ریال اشاره کرد.

رئیس اداره امور عشایر شهرستان فریدون‌شهر، بهسازی و چشمه و تأمین آب شرب در منطقه پونه‌زار را با اعتبار مصوب و هزینه شده 50 میلیون ریال از دیگر اقدامات انجام شده توسط این اداره عنوان و بیان کرد: احداث کانال هزار متری و بند انحرافی در منطقه تهلگی از دیگر اقدامات انجام شده است.

وی تصریح کرد: در احداث کانال هزار متری در منطقه تهلگی 35 میلیون ریال اعتبار مصوب شده که در نهایت 40 میلیون ‌ریال هزینه شده است.

شیاسی ادامه داد: انتقال آب و احداث ذخیره آب در منطقه تهلگی علیا با اعتبار مصوب و هزینه شده 450 میلیون ‌ریال از دیگر طرح‌هایی است که توسط اداره امور عشایر شهرستان فریدون‌شهر به سرانجام رسیده است.

انتهای پیام/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول