اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه جیرفت:

رزمندگان ما با ولایتمداری پیروز میدان شدند

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت گفت: رزمندگان ما امام خود را شناختند و ولایتمداری و ایمان آن‌ها موجب رسیدن به این جایگاه والا و پیروزی آن‌ها در میدان نبرد شد.

رزمندگان ما با ولایتمداری پیروز میدان شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‌الاسلام رضا کمالی ظهر امروز در جمع نمازگزاران این شهر اظهار داشت: رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس راه بسیار خطیر و بزرگی را با بصیرت کامل و با لبیک به امام راحل طی کردند و ذره‌ای از این خاک را به دشمن ندادند و پیروز میدان شدند.

این مسئول افزود: در چنین روزی دشمن بعثی عراق هواپیماهای خود را بر فراز خاک ایران اسلامی فرستاد و به پایگاه‌های هوایی ما حمله کرد تا به خیال خودشان ایران را یک‌روزه از پا در بیاورند.

کمالی تصریح کرد: آن‌ها معنویت و صفای باطن رزمندگان و مردم شریف ایران اسلامی را نشناخته بودند و صدام فکر می‌کرد با حمله به خاک ایران به جایی می‌رسد.

وی با بیان اینکه عراق در این اقدام تحت حمایت تسلیحاتی، سیاسی و بین‌المللی تمام کشورهای دنیا قرار داشت، خاطرنشان کرد: کشورهای عربی که امروز ملت‌های آن‌ها سرانشان را از تخت‌ها به پایین می‌کشند، 80 میلیارد دلار به دشمن ایران در جنگ تحمیلی کمک کردند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت اذعان داشت: رزمندگان ما امام خود را شناختند و ولایتمداری و ایمان آن‌ها موجب رسیدن به این جایگاه والا و پیروزی آن‌ها در میدان نبرد شد.

انتهای پیام/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول