اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست گروه موسیقی سمر:

موسیقی مقاومت یادآور حماسه رزمندگان است

خبرگزاری فارس: سرپرست گروه موسیقی سمر گفت: موسیقی مقاومت یادآور شجاعت و حماسه رزمندگان در 8 سال دفاع حق علیه باطل است.

موسیقی مقاومت یادآور حماسه رزمندگان است

محمدرضا کاظمی‌فرد در حاشیه برگزاری چهارمین جشنواره ملی موسیقی مقاومت در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: کشور پهناور ما ایران، به خاطر موقعیت خاص جغرافیایی و داشتن منابع و ثروت، همیشه چشم طمع دشمنان به آن وجود داشته و همواره مورد هجوم دشمنان بوده است که موسیقی مقاومت می‌تواند یاد رشادت مردم ایران را زنده نگه دارد.

کاظمی‌فرد تصریح کرد: موسیقی مقاومت یادآوری حماسه رزمندگان و یک گوشزدی برای آمادگی ملت ایران است که همیشه باید آماده باشند و موسیقی مقاومت در قالب شعر و موسیقی دلاورمردی‌های آن بزرگان را بیان می‌کند.

وی  با بیان اینکه موسیقی بیان درد درون انسان است، خاطرنشان کرد: یک شاعر با شعر و با ملودی حس خود را بیان می‌کند.

سرپرست گروه موسیقی سمر با اشاره به سطح برگزاری جشنواره ملی موسیقی مقاومت در کرمانشاه، گفت: با اینکه برای اولین بار است که افتخار شرکت در این جشنواره را پیدا کرده‌ام، اما با یک مقایسه اجمالی و با توجه به میهمان‌نوازی خوب کرمانشاهیان و حضور داوران برجسته کشور در جشنواره، می‌توان گفت، این جشنواره چیزی از جشنواره بین‌المللی فجر کم ندارد.

وی علت روی آوردن برخی از جوانان به موسیقی غیراصیل و غیرایرانی را عدم شناخت جوانان از موسیقی اصیل ایرانی عنوان کرد و گفت: اگر موسیقی مقامی و سنتی ایرانی به جوانان خوب معرفی شود قطعاً جوانان به سمت و سوی موسیقی اصیل ایرانی جذب خواهند شد.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول