اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ‌کننده سپاه اردبیل:

خانواده‌ها از نزدیک با رزم و زندگی رزمندگان آشنا می‌شوند

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: در قالب نمایشگاه فرهنگی – رزمی طریق‌القدس خانواده‌های اردبیلی از نزدیک با زندگی و رزم دلاور‌مردان کشورمان در هشت سال جنگ تحمیلی آشنا می‌شوند.

خانواده‌ها از نزدیک با رزم و زندگی رزمندگان آشنا می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرهنگ مستعد ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در اردبیل اظهار داشت: سپاه استان در روزهای گذشته درگیر برگزاری دو برنامه عظیم استانی و منطقه‌ای بود که به حمدالله هم در برگزاری کنگره شهدای روحانی و هم رزمایش " لبیک یا علی " گردان‌های بیت‌المقدس موفق عمل کردیم.

وی با اشاره به اینکه در آستانه هفته دفاع مقدس فضا‌سازی‌‌های خوبی در سطح شهر انجام می‌شود تا عطر و بوی فرهنگ ایثار و شهادت حس شده و لمس شود، خاطرنشان کرد: ما از رسانه‌ها و صدا و سیما و عموم مردم انتظار داریم در این فضا‌سازی یاریگر ما باشند تا بهتر از سال‌های گذشته فرهنگ جهاد و شهادت در بین افراد جامعه ترویج یابد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل به برجسته‌سازی و بازسازی عملیات طریق‌القدس در قالب نمایشگاه فرهنگی – رزمی اشاره کرد و یادآور شد: این نمایشگاه در ضلع جنوبی شورابیل در حال آماده‌سازی است که امیدواریم در قالب این برنامه بتوانیم به صورت زنده بخشی از عملیات طریق‌القدس را به معرض نمایش بگذاریم تا خانواده‌ها از نزدیک در جریان برگزاری موفقیت‌آمیز این عملیات در جنگ هشت ساله باشند.

مستعد گفت: در منطقه تعیین شده برای برگزاری این نمایشگاه سعی کردیم با تهیه سنگر‌های انفرادی و تجمعی و همچنین نمایشگاه فرهنگی از آثار شهدا و ایثارگران افراد مراجعه‌کننده از اقشار مختلف مردم را به این منطقه از حال و هوای جنگ بیشتر آشنا کنیم.

این مسئول عنوان کرد:‌ در کنار برگزاری این نمایشگاه سپاه استان در هفته دفاع مقدس صبحگاه مشترک را در تیپ 37 حضرت عباس (ع) برای نشان دادن توان و اقتدار نیروهای مسلح تدارک دیده که امیدواریم با حضور تمام نیروهای مسلح این برنامه نیز به شکل باشکوه انجام شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل برگزاری گردهمایی فرماندهان و رزمندگان پیشکسوت دفاع مقدس، ویزیت رایگان در درمانگاه سپاه در دومین روز هفته دفاع مقدس، برگزاری یادواره‌های مختلف و تجلیل از ایثارگران و خانواده‌های شهدا را از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده این ایام اعلام کرد.

پروژه‌های عمران شهری در هفته دفاع مقدس افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نائب رئیس شورای شهر اردبیل نیز در این جلسه بیان داشت:‌ همزمان با ایام گرامیداشت دفاع مقدس به همت شورای شهر و شهرداری پروژه‌های سری چهارم و پنجم عمران شهری شهرداری اردبیل افتتاح خواهد شد تا عموم مردم از مزایای آن استفاده کنند.

جواد زنجانی گفت: به همت شورا و شهرداری به این مناسبت تخفیف 20 درصدی در تمام مطالبات شهرداری اجرایی می‌شود و این تخفیف تا 10 مهر ماه برقرار خواهد بود.

وی با بیان اینکه شورای شهر به شکل همه جانبه در خدمت ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس است، یادآور شد: ضرورت دارد در مکاتبات اداری فیش شرکت‌های خدماتی و حقوق کارکنان پیامی با محتوای گرامیداشت هفته دفاع مقدس ثبت و ضبط شود.

نائب رئیس شورای شهر اردبیل با تجلیل از همرزم فوت شده خود میر محمود موسوی تصریح کرد: شایسته است در مراسم تشییع و خاکسپاری این یادگار دفاع مقدس همه حضوری فعال و باشکوه داشته باشند.

زنجانی همچنین به رایگان بودن ورود و خروج خودروها به مجتمع شورابیل در هفته گرامیداشت دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: ما از پیمانکار مجتمع شورابیل خواسته‌ایم تا در زمان برگزاری برنامه‌های این هفته به تمام خودروها به صورت رایگان اجازه تردد دهد و ما با تمدید یک هفته‌ای قرار داد پیمانکار این امر را جبران خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در پایان سخنان خود با قدردانی از تمام رسانه‌ها در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به ویژه صدا و سیما در پخش برنامه‌های زنده از محل نمایشگاه فرهنگی – رزمی با بیان خاطره‌ای از عملیات کربلای 5 این عملیات را اوج جنگ تحمیلی و ایثار رزمندگان فداکار توصیف کرد.

انتهای پیام/ش10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول