اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک خلبان دوران دفاع مقدس:

واقعیت‌های جنگ از طریق رزمندگان به جامعه انتقال می‌یابد

خبرگزاری فارس: یک خلبان دوران دفاع مقدس گفت: اسناد زنده دوران دفاع مقدس می‌توانند به خوبی واقعیت‌های دوران دفاع مقدس را به جامعه ارائه کنند.

واقعیت‌های جنگ از طریق رزمندگان به جامعه انتقال می‌یابد

امیر یدالله واعظی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد:‌ باید با اطلاع‌رسانی مناسب واقعیت‌های دوران دفاع مقدس به مردم گفته شود.

وی با بیان اینکه باید در خصوص دوران دفاع مقدس واقعیت‌ها به جامعه عرضه شود، افزود: آنچه که در این دوران اتفاق افتاده است باید به مردم گفته شود.

این خلبان دوران دفاع مقدس بر ضرورت بازسازی صحنه‌های مختلف دوران دفاع مقدس تاکید کرد و گفت:‌ صحنه‌های واقعی باید در قالب هنر به مردم ارائه شود.

وی با بیان اینکه نباید با تظاهر، واقعیت‌های این دوران از نظرها دور بماند، افزود:‌ حوادث این دوران باید از طریق مطبوعات و رسانه‌های گروهی منعکس شود.

امیر واعظی با اشاره به اینکه هنوز جایگاه دوران دفاع مقدس در نظام جمهوری اسلامی به خوبی تعریف نشده است، افزود:‌ باید به حماسه‌ها و افتخارات این دوران به نحو مطلوبی پرداخته شود.

وی با بیان اینکه هر چه از دوران دفاع مقدس دور می‌شویم استفاده از اسناد زنده این دوران کاهش می‌یابد، افزود: باید از رزمندگان، فرماندهان، جانبازان و ایثارگران این دوران برای زنده نگه‌داشتن تاریخ جنگ استفاده شود.

این خلبان دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه باید رزمندگان این دوران نیز مسئولیت ارائه تاریخ جنگ را قبول کنند، افزود: اسناد زنده این دوران می‌توانند به خوبی واقعیت‌ها را به جامعه ارائه کنند.

وی با بیان اینکه اطلاعات دقیق دوران دفاع مقدس در اختیار مسئولان است، افزود: مسئولان وظیفه دارند این اطلاعات را به جامعه بگویند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول