اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین:

یادواره شهدا از نعمات انقلاب اسلامی ایران است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: مردم ایران با برگزاری یادواره‌های شهدا که از نعمات انقلاب اسلامی است با رهبر فرزانه انقلاب در دفاع از ارزش‌های اسلامی میثاق دوباره می‌بندند.

یادواره شهدا از نعمات انقلاب اسلامی ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار سالار آبنوش در مراسم یادواره 1500 شهید سرفراز شهر قزوین که در سالن اجتماعات دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) با همت امور ایثارگران شهرداری قزوین و سپاه صاحب‌الامر (عج) برگزار شد، اظهار کرد: یادواره شهدا از نعمات انقلاب اسلامی ایران است که برگزاری این یادواره‌ها نیز باید تداوم داشته باشد زیرا هرچه داریم از دفاع مقدس و شهداست.

وی بیان کرد: مردم ایران با برگزاری یادواره‌های شهدا با رهبر فرزانه انقلاب میثاق دوباره در دفاع از آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی ایران و ارزش‌های اسلامی می‌بندند و با ایشان تجدید بیعت می‌کنند.

این مقام مسئول از حضور با نشاط خانواده معظم شهدا، ایثارگر و جانبازان در مراسم یادواره 1500 شهید سرفراز شهر قزوین تشکر و ابراز کرد: از حضور مسئولان مربوط و همچنین از حضار محترم که در این یادواره شرکت کردند، قدردانی می‌کنم.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین اذعان کرد: از حضور سرلشگر پاسدار دکتر رحیم صفوی در مراسم یادواره 1500 شهید سرفراز شهر قزوین تقدیر می‌کنم.

مردم قزوین پایبند به ارزش‌های انقلاب هستند

وی با بیان اینکه سرلشگر پاسدار دکتر رحیم‌صفوی به عنوان دستیار مقام معظم رهبری، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی مشغول به فعالیت هستند، گفت: از ایشان می‌خواهیم پیام مردم استان قزوین را به مقام معظم رهبری برساند و بگوید که مردم این استان به آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی وفادار هستند و جانانه از ارزش‌های اسلامی در برابر دشمنان دفاع می‌کنند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با اشاره به اینکه شهر قزوین بیش از 3 هزار و 500 شهید در 8 سال دفاع مقدس تقدیم اسلام کرده و مردم آن در عرصه‌های مختلف ولایت‌مداری و ایثارگری خود را ثابت کرده‌اند، خاطر نشان کرد: این شهر با تقدیم این شهدا ادعای پایبندی خود را به آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی در جنگ تحمیلی ثابت کرده و همچنان نیز این پایبندی و ولایت‌مداری ادامه دارد.

مردم ایران حیله‌های دشمنان را به خوبی خنثی می‌کنند

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین بیان کرد: مردم ایران تحریم‌ها و حیله‌های دشمنان را به خوبی خنثی می‌کنند و با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و مدیریت مسئولان با سربلندی و سرافرازانه از این مشکلات عبور می‌کنند.

شهیدان قزوین بهترین الگو برای آزادگان جهان هستند

آبنوش با اشاره به اینکه شهیدان رجایی، سرلشگر خلبان بابایی، لشگری و آزاده سید علی‌اکبر ابوترابی‌فرد از اسوه‌ها و الگوهای بی‌نظیر هستند، خاطر نشان کرد: شهیدان بسیاری از استان قزوین به ملکوت اعلی پیوستند و اکنون فرزندان آنان به اصول اسلامی پایبندند و در برابر توطئه‌های دشمنان با بصیرت ایستاده‌اند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با بیان اینکه مردم استان قزوین در همه صحنه‌های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی حضور دارند، اظهار کرد: آنان همچنین در صحنه‌های دفاع از ارزش‌های اسلامی حضور چشم‌گیر دارند و بدون هیچ ادعایی پایبند نظام اسلامی ایران هستند.

پیشرفت در سایه همدلی و انسجام مسئولان و مردم حاصل شده است

این مقام مسئول با اشاره به اینکه استان قزوین در حال پیشرفت است، ابراز کرد: همدلی مسئولان استان قزوین از جمله نماینده ولی‌فقیه، استاندار، سپاه صاحب‌الامر (عج) و شهرداری قزوین یکی از دلایل این پیشرفت است.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین ادامه داد: با همدلی مسئولان استان قزوین مشکلات نیز با توکل به خداوند متعال و مدیریت مطلوب آنان به راحتی برطرف می‌شود.

انتهای پیام/ب10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول