اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گیلان:

شاخه زیتون راهبرد دشمن در مقابله با انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: استاندار گیلان شاخه زیتون و صلح را راهبرد جدید دشمن در مقابله با انقلاب اسلامی عنوان کرد.

شاخه زیتون راهبرد دشمن در مقابله با انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت کیهان هاشم‌نیا صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در میدان شهدای ذهاب این شهر جایگاه شهدا را ویژه خواند و اظهار کرد: شهدا همیشه پیشرو بودند و امیدواریم تا قیامت رهرو آنها باشیم.

وی به راهبردهای دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: اسقاط و سرکوب انقلاب اسلامی در نطفه راهبرد نخست دشمن بود.

هاشم‌نیا با بیان اینکه دشمن طراحی‌های بسیاری انجام داد که انقلاب اسلامی رخ ندهد، خاطرنشان کرد: انتقال امام (ره) از عراق به کشورهای دیگر برای سرکوب انقلاب اسلامی بود.

استاندار گیلان سرکوب انقلاب اسلامی قبل از بلوغ را از جمله راهبردهای دشمن پس از پیروزی انقلاب عنوان کرد و گفت: دشمن می‌خواست انقلاب اسلامی را قبل از اینکه جهان آثار آن را ببیند، سرکوب کند.

وی ادامه داد: آغاز جنگ تحمیلی و فشار از بیرون از طراحی‌های دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی بود و برای این منظور صدام را در تهاجم بر مردم و انقلاب اسلامی ایران رها و هدایت کرد.

هاشم‌نیا با اشاره به اینکه دشمن در ابتدای انقلاب اسلامی بعضی از گروه‌های معارض و منافقان را به مرحله مبارزه کشاند، تصریح کرد: دشمن برنامه‌های دیگری در کنار دو اقدام بزرگ مذکور برای مقابله با نظام اسلامی طراحی کرد.

استاندار گیلان اختلاف بین اقوام را از اقدام‌های دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی خواند و ابراز کرد: ملت ایران 200 هزار شهید برای حفظ انقلاب اسلامی تقدیم کرده و از این تعداد بالغ بر 8 هزار شهید متعلق به گیلان است.

وی استحاله از درون را راهبرد دشمن پس از جنگ تحمیلی ذکر کرد و یادآور شد: اتفاق‌هایی که در سال 87 در دانشگاه‌ها اتفاق افتاد و فتنه سال 88 نتیجه 12 سال برنامه‌ریزی سرویس‌های امنیتی دشمن بود که با شکست مواجه شد.

هاشم‌نیا با تاکید براینکه دشمن مردم ایران را نشناخته است، بیان کرد: رهبری و مردم دو رکنی هستند که موجب امنیت در کشور شده و سرمایه و ابزاری هستند که دشمن را وادار به عقب‌نشینی از راهبردهای خود کرده‌اند.

استاندار گیلان امنیت کشور را مرهون دو رکن رهبری و مردم دانست و بیان کرد: رهبری آگاه و مردم تابع ولایت موجب پدید آمدن نیروهای مسلح بیدار و هوشیار شده ضمن اینکه مردم ایران همچنان بر ادامه مسیر امام (ره) و مقام معظم رهبری تاکید دارند.

وی راهبرد چهارم دشمن در مقابله با انقلاب اسلامی را شاخه زیتون و صلح پیش‌بینی کرد و افزود: آگاهی مردم و آمادگی نیروهای مسلح ضمانت شکست راهبرد دشمن است.

هاشم‌نیا با بیان اینکه دشمن با شعار صلح به جنگ انقلاب اسلامی می‌آید، اظهار کرد: دشمن با تزویر و ریا به پیامبر (ص) توهین می‌کند.

استاندار گیلان در پایان خون شهدا و آگاهی و بصیرت مردم زیر سایه مقام معظم رهبری را سبب پیروزی در مقابله با دشمن عنوان کرد.

فرمانده ناوگان نظامی شمال کشور نیز در مراسم مذکور بر حضور نیروهای مسلح در بین مردم تاکید کرد و گفت: با توجه به اهمیت دفاع مقدس، یاد و خاطره 8 سال دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام باید در اذهان نسل‌های آینده زنده نگه داشته شود.

دریادار دوم خرداد حکیمی صلح را همواره ناپایدار و جنگ را پایدار نامید و افزود: جنگ عنصری است که همواره با آن مواجه هستیم و باید آمادگی رزمی و روحی روانی نیروهای مسلح را حفظ کنیم.

وی با بیان اینکه بازنشستگی برای نیروهای مسلح اتمام کار نیست، تصریح کرد: نیروهای مسلح باید آمادگی خود را همواره حفظ کنند.

به گزارش فارس، جنگ سرنیزه توسط یگان نیروی زمینی منجیل و رژه موتوری و پیاده نیروهای مسلح از دیگر برنامه‌های نخستین روز از هفته دفاع مقدس در گیلان بود.

انتهای پیام/غ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول