اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زابل:

انقلاب اسلامی به همه مردم ایران تعلق دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار زابل گفت: انقلاب اسلامی به همه مردم ایران تعلق دارد لذا حفظ دستاوردهای آن وظیفه همه ماست.

انقلاب اسلامی به همه مردم ایران تعلق دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، حسین کیخا پیش از ظهر امروز در جلسه هفته دفاع مقدس که در فرمانداری برگزار شد با تبریک هفته دفاع مقدس، ولادت حضرت معصومه(س) و دهه کرامت اظهار داشت: هفته دفاع مقدس، نگین جمهوری اسلامی ایران بوده و هرچه امروز ایران دارد مرهون فداکاری همه جوانانی است که از زرق و برق دنیوی گذشتند و برای پاسداری از خاک میهن و اسلام خود دفاع کردند.

وی افزود: دور تا دور کشور ما را دشمنان فرا گرفته‌اند و از همان ابتدا تحریم‌های مختلفی را علیه ایران اسلامی به کار بردند که این روند تاکنون نیز ادامه دارد ولی تحریم‌ها هیچ آسیبی به ما وارد نکرد بلکه فرصتی برای پیشرفت و توسعه‌ کشورمان بود.

فرماندار زابل ادامه داد: ما باید تلاش کنیم که فرهنگ هشت سال دفاع مقدس تحت شرایط مطلوبی به نسل جوان منتقل شود زیرا آشنایی جوانان با فرهنگ شهادت موجب می‌شود تا دشمن جرأت چپ نگاه کردن به کشورمان را نداشته باشد.

کیخا به حضور تمامی مسئولان شهرستان زابل در برنامه‌های هفته دفاع مقدس تأکید کرد و گفت: ادارات ما باید حال و هوایی متناسب با هفته دفاع مقدس داشته باشند، ایجاد سنگر، تعویض پرچم جمهوری اسلامی، مزین کردن سربرگ نامه‌های اداری به مناسبت‌های هفته دفاع مقدس و... از جمله اقداماتی است که مسئولان دستگاه‌ها موظف به انجام آنها هستند.

وی در ادامه به بازگشایی مدارس اشاره کرد و افزود: مدیران مدارس تلاش کنند با برنامه‌ریزی‌های مناسب، حداقل نیم ساعت از وقت مدارس را به بازگویی خاطرات شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس اختصاص دهند که برای این منظور می‌توانند از یادگاران این دوران نهایت بهره را ببرند.

فرماندار زابل با تأکید بر برگزاری هرچه بهتر و با کیفیت برنامه‌های هفته دفاع مقدس تصریح کرد: مسئولان و دست‌اندرکاران سعی کنند در این هفته با برگزاری یادواره شهدا، افتتاح نمایشگاه، بازدید از خانواده شهدا، غبارروبی گلزار شهدا و... در هر چه بهتر برگزارشدن برنامه‌ها اقدام شود.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول