اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی:

خشم مسلمانان لرزه بر تن دشمنان انداخته است

خبرگزاری فارس: نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: خشم مسلمانان لرزه بر تن دشمنان دین انداخته و چهره واقعی استکبار بیش از پیش نمایانگر شده است.

خشم مسلمانان لرزه بر تن دشمنان انداخته است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام سید محمدحسن ابوترابی‌فرد ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر قزوین که در مسجد النبی (ص) این شهر برگزار شد، بیان کرد: خروش مسلمانان لرزه بر تن استکبار انداخته و چهره واقعی آنان را بیش از پیش نمایان ساخته است.

وی با اشاره به اعتراضات مسلمانان دنیا در اقدام توهین‌آمیز به ساحت پیامبر اکرم (ص) تصریح کرد: چنین اهانت‌هایی نمی‌تواند شخصیت والای پیامبر عظیم‌الاشأن اسلام (ص) را زیر سؤال ببرد و شخصیت پیامبر اکرم (ص) بالاتر از آن چیزهایی است که دشمنان فکر می‌کنند.

ابوترابی‌فرد با بیان اینکه دشمنان از گسترش اسلام هراس دارند، ابراز کرد: دشمنان از گسترش اسلام در دنیای غرب هراس دارند و به همین دلیل به پیامبر اکرم (ص) اهانت می‌کنند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: مسلمانان می‌توانند با اتکا به قدرت الهی، اتحاد و وحدت در مقابل ظلم و ستم بایستند.

ابوترابی‌فرد با اشاره به هشت سال جنگ تحمیلی عنوان کرد: جنگ هشت ساله در دفاع از انسانیت و مظلومیت بود که با رهبری مدبرانه، رزمندگان اسلام موفق شدند در این جنگ سربلند بیرون آیند.

این مسئول اضافه کرد: ما هرچه داریم از رشادت‌ها، فداکاری‌ها، از خودگذشتگی‌های شهیدان و رزمندگان بزرگوار است که باید همیشه قدردان آنها باشیم.

امام جمعه موقت قزوین با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از توان نظامی بالایی برخوردار هستند، به گونه‌ای که آمریکا حدود دو دهه است که می‌گوید نقشه حمله به ایران روی میز است اما حتی جرأت نگاه به آن را هم ندارد و نیروهای نظامی کشور پاسخ کوچک‌ترین جسارت دشمنان را می‌دهند.

ابوترابی‌فرد در خاتمه با اشاره به درگذشت همشیره آیت‌الله هادی باریک‌بین نماینده ولی فقیه در استان قزوین تصریح کرد: ایشان مادر سه شهید و دو جانباز بودند که این ایثار بانوی مسلمان را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول