اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس گلستان:

حفظ دستاوردهای دفاع‎ مقدس موجب غلبه ما بر دشمنان می‎شود

خبرگزاری فارس: مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس استان گلستان گفت: استفاده از دستاوردهای هشت سال جنگ تحمیلی و هوشیاری همیشه ما را بر دشمنان و استکبار جهانی پیروز خواهد کرد.

حفظ دستاوردهای دفاع‎ مقدس موجب غلبه ما بر دشمنان می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان ابوالحسن میرکریمی عصر امروز در جمع خبرنگاران استان اظهار داشت: با توجه به مقاومت‎های ملت ایران در طول هشت سال دفاع مقدس، آن دوران برای همیشه در تاریخ باید ثبت و ماندگار بماند.

وی تصریح کرد: پس از آنکه صدام جنگ با ایران را شروع کرد، با اراده قوی انسان‎هایی مواجه شد که نه تنها قطعه‎ای از سرزمین خود را به دست دشمن نداده، بلکه آنها را وادار به عقب‎نشینی کردند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس استان گلستان خاطر نشان کرد: پیروزی‎های پی در پی ایرانیان طی عملیات‎های بزرگی همچون فتح‎المبین، والفجر و بیت‎المقدس، حاصل وحدت یکپارچگی و هنر رهبری زمان بود که به ثمر رسید.

میرکریمی با اشاره به اینکه مردم غیور ایران جنگی به معنای واقعی دفاع و جهاد را به نمایش گذارده بودند تاکید کرد: آن دوران باید تبیین شود، چرا که پس از آن دشمنی‎های بسیاری برایمان ایجاد شده که باید با استفاده از دستاوردهای هشت سال جنگ تحمیلی و هوشیاری بر آنها غلبه کنیم.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس استان گلستان با اشاره به اینکه حدود 4 هزار شهید دفاع مقدس در استان داریم افزود: این شهدا با از خود گذشتگی‎هایشان، سند افتخار استان هستند و آثار جنگ، در استان همچنان مشهود است.

وی با بیان اینکه حفظ ارزش‎های دفاع مقدس بر دوش ما است ادامه داد: باید با تلاش و همت خانواده‎های شهدا و ایثارگران مباحث مربوط به آن دوران را جمع‎آوری و ماندگار کنیم.

میرکریمی اضافه کرد: همیشه جنگ نیست، ولی مقابله باید باشد چون دشمن همیشه و از راه‎های مختلف در صدد ضربه زدن به پیکر انقلاب اسلامی است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس استان گلستان افزود: همان طور که در بحث انرژی هسته‎ای بر همه روشن است که ان‎پی‎تی و سازمان انرژی هسته‎ای، داشتن آن را برای یک کشور و پیشرفت آن لازم می‎دانند اما در این خصوص در برابر ایران همیشه بهانه‎تراشی می‎کنند.

وی خاطر نشان کرد: هر قدم که موجب حفظ وحدت شود، قطعا خیر و برکت به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول