اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

نیروهای مسلح با صلابت با تهدیدات دشمنان مقابله می‌کنند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: نیروهای مسلح نظام جمهوری اسلامی با صلابت و قدرت در برابر تهدیدات دشمنان مقابله می‌کنند.

نیروهای مسلح با صلابت با تهدیدات دشمنان مقابله می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زنجان، با گرامیداشت یاد و خاطره هشت سال دوران دفاع مقدس اظهار کرد:‌ نیروهای مسلح در برابر تهدیدات دشمنان با صلابت و قدرت ایستادگی کرده و توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند.

وی با بیان اینکه در برابر جنگ اقتصادی دشمنان نیز باید با فرهنگ دوران دفاع مقدس مقابله کرد، افزود: باید تهدید دشمنان به فرصت تبدیل شده و از این فرصت‌ها برای توسعه کشور استفاده کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به برگزاری رژه نیروهای مسلح همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس تصریح کرد:‌ این رژه توانمندی نظام جمهوری اسلامی را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید، افزود:‌ سال تحصیلی جدید با اجرای طرح تحول بنیادین در آموزش و پرورش آغاز می‌شود.

خاتمی دانش‌آموز، مدرسه و خانواده را سه ضلع مثلث عنوان کرد و افزود:‌ باید این سه ضلع برای تربیت صحیح آیندگان جامعه در ارتباط باشند.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان آینده‌سازان جامعه و مدیران آینده جامعه محسوب می‌شوند، افزود:‌ شخصیت دانش‌آموزان در مدرسه شکل می‌گیرد که ضروری است برنامه‌ریزی مناسبی در این زمینه صورت گیرد.

خطیب جمعه زنجان با اشاره به سالروز میلاد احمدبن موسی (ع) تصریح کرد: علم، تقوا و معرفت از ویژگی‌های برجسته این شخصیت والا است.

وی با عرض خیر مقدم به خادمان حرم مطهر امام رضا (ع) خاطرنشان کرد: خادمان امام رضا (ع)، پیام‌آوران امام مهربانی، رئوف و مهر هستند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول