اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زابل:

دشمنان درصدد تدارک یک جنگ تمام عیار برای اسلام هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه زابل گفت: دشمن همیشه دشمن است و درصدد تدارک یک جنگ تمام عیار برای اسلام است.

دشمنان درصدد تدارک یک جنگ تمام عیار برای اسلام هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، حجت‌الاسلام سید کاظم طباطبایی صبح امروز در مراسم رژه 31 شهریور که در خیابان هیرمند شمالی زابل برگزار شد ضمن تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس، دهه کرامت و بازگشایی مدارس اظهار داشت: قرآن کریم به ملتی که مورد هجوم بی‌رحمانه دشمن قرار گیرد و به آنان ظلم و ستم شود، حق آن را دارد که از خود دفاع و به جنگ علیه آن کشور برود.

وی افزود: دشمنان از همان ابتدای انقلاب اسلامی سعی کردند تا جنگی را برای کشور ما تحمیل کنند شاید بتوانند انقلاب اسلامی ایران را از بین ببرند اما رزمندگان شجاع و دلیرمردان غیور با تمام وجود از مرزها و خاک میهن‌شان دفاع جانانه کردند و نگذاشتند یک وجب از خاک پاک کشور به دست دشمنان پلید بیفتد.

امام جمعه زابل ادامه داد: پیام شهدا و رزمندگان در دفاع مقدس و این حرکت ماندگار، استقامت بود، رمز موفقیت و اقتدار ما در جبهه‌ها، دفاع از ولایت و رهبری و اطاعت از فرامین حضرت امام (ره) بود.

طباطبایی به اهانت اخیر فرانسه اشاره کرد و گفت: در حال حاضر، دشمن بحران‌شکنی می‌کند و خط قرمزها را رعایت نمی‌کند و توهین به ساحت پیامبر (ص) را در دستور کار خود قرار داده و این کارها همه حساب شده و سیاسی است.

وی تصریح کرد: امروز توسط دشمنان جنگ نرم و روانی به راه افتاده که از اولویت‌های آنان است ولی بدانید و آگاه باشید که دشمن همیشه دشمن بوده و این پیام رزمندگان اسلام است.

خطیب جمعه زابل ادامه داد: باید به هجمه بی‌رحمانه تبلیغات دشمن از جمله تهاجم فرهنگی، اشاعه بی‌بند و باری، توهین به مقدسات و... توجه داشته باشیم زیرا دشمن یک جنگ تمام عیار را برای دنیای اسلام تدارک می‌بیند.

طباطبایی به دستاوردهای جنگ تحمیلی اشاره کرد و افزود: انسجام و وحدت همه اقشار مردم، تجربه مثبت صبر و استقامت، تشکیل نهاد فراگیر بسیج که تمام استعدادهای یک ملت بزرگ را در خود جای داده است، رسوایی و شکست دشمن، رسیدن به خود اتکایی در همه زمینه‌ها به ویژه سلاح‌ها و موشک‌های نظامی و قراردادن کشور ایران به عنوان الگو برای ملل قیام کرده علیه استکبار و... همه و همه از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

فرمانده ارتش زابل نیز در ادامه این مراسم گفت: یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس و یاد شهدا و ایثارگران را گرامی می‌دارم.

علی راه‌انجام افزود: شجاعت رزمندگان مثال زدنی بود، عشق و علاقه وافر آنان برای دفاع و کسب پیروزی و به سوی شهادت رفتن تنها از فرزندان انقلاب برمی‌‌آید.

وی بیان کرد: اگر امروز نیروهای فرامنطقه‌ای در کشورهای همسایه نمی‌توانند وارد کشور ایران شوند نشان از امنیت کامل ایران و پیشرفت ایران در مسائل نظامی دارد.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول