اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی قزوین:

دشمنان اسلام در برابر مسلمانان شکست خورده هستند

خبرگزاری فارس: مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: سران کشورهای استکبار جهانی با توهین کردن به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) هرگز نمی‌توانند به اهداف پلیدشان برسند و همیشه در برابر مسلمانان شکست خورده هستند.

دشمنان اسلام در برابر مسلمانان شکست خورده هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام علی نعمت‌اللهی شامگاه پنجشنبه در مراسم خروش انقلابی هیئت‌های مذهبی، مداحان، انجمن‌های اسلامی و موسسات قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین در اعتراض به اهانت سران کشورهای استکبار جهانی به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) که در گلزار شهدای امامزاده حسین (ع) قزوین برگزار شد، اظهار کرد: کشورهای استکبار جهانی با ساخت فیلم موهن به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) توهین کردند.

وی با بیان اینکه سران کشورهای استکبار جهانی با توهین کردن به مقدسات اسلامی از جمله ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) خیال می‌کنند می‌توانند به اهداف پلیدش در جهان برسند، ابراز کرد: این سران هرگز نمی‌توانند با انجام دادن این اقدامات در برابر مسلمانان جهان به پیروزی برسند و همیشه شکست خورده هستند.

مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان قزوین بیان کرد: آنان با توهین کردن به مقدسات اسلامی فکر می‌کنند می‌توانند دین اسلام را در بین مسلمانان کم‌رنگ کنند و از بین ببرند.

نعمت‌اللهی ادامه داد: همزمان با توهین سران کشورهای استکبار جهانی به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) مسلمانان جهان خشم و انزجار خود را به شدت به این توهین اعلام کردند که این حرکت بیانگر بیداری و هوشیاری مسلمانان در برابر توطئه‌های دشمنان اسلام از جمله آمریکا و اسرائیل است.

مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان قزوین خاطرنشان کرد: سران کشورهای استکبار جهانی با توهین کردن به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) موجب افزایش بیداری مسلمانان به توطئه‌های دشمنان اسلام ‌شد و وحدت و انسجام بین آنان را بیشتر مستحکم‌تر کرد.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس شهیدان بسیاری را تقدیم دین اسلام کرده است، اذعان کرد: جوانان و مردم این کشور در این هشت سال از دشمنان اسلام ذره‌ای نترسیدند و از مال و جانشان گذشتند تا بتوانند از دین اسلام محافظت کنند.

مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان قزوین ادامه داد: اکنون نیز مردم ایران از کشورهای مستکبر جهانی از جمله آمریکا و اسرائیل هیچ هراسی ندارند و جواب دندان‌شکنی به جسارت آنان می‌دهند.

وی با بیان اینکه پیامبر اکرم (ص) در دین اسلام به عنوان آخرین پیغمبر الهی است، عنوان کرد: خداوند متعال این پیامبر بزرگوار اسلام را به پیامبری مبعوث کرد تا انسان‌ها را به راه راست هدایت کند تا در دنیا و آخرت سعادتمند شود.

مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان قزوین بیان کرد: پیامبر اکرم (ص) تلاش‌های بسیاری برای ترویج دین آسمانی اسلام کردند و در این راه مشکلات و مصیبت‌های فراوانی را تحمل کردند تا بتواند دین اسلام را در بین مردم زنده کند.

این مسئول با اشاره به اینکه دشمنان اسلام به پیامبر اکرم (ص) آزار و اذیت‌های فراوانی می‌کردند، اذعان کرد: آنان سنگ بر سر مبارک این پیامبر بزرگوار پرتاب می‌کردند و بر سر راه او خارهای فراوانی می‌گذاشتند تا پاهای مبارک ایشان در هنگام عبور زخمی شود.

مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان قزوین خاطرنشان کرد: پیامبر اکرم (ص) با مردم خوش رفتار بودند و آنان را با مهربانی و رأفت به دین اسلام دعوت می‌کرد و همچنین به آنان در رفع مشکلاتشان بسیار کمک می‌کردند.

نعمت‌اللهی با اشاره به اینکه مردم از پیامبر اکرم (ص) سؤال می‌کردند که کدام قوم شما را در ترویج دین اسلام بیشتر آزار و اذیت کردند ایشان در پاسخ سه بار می‌فرمودند که قوم یهود آزار و اذیت‌های فراوانی ‌کرده است، بیان کرد: این روایت نشان‌دهنده مصداق بارز آزار و اذیت‌های فراوان قوم یهود به این پیامبر بزرگوار اسلام است.

مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان قزوین یادآور شد: در طول تاریخ صهیونیسم تلاش بسیاری برای به حاشیه کشیدن دین اسلام کرده است تا بتواند این دین را در بین مسلمانان از بین ببرد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول