اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کرج:

قدرت و عظمت ایران در دوران دفاع مقدس نمایان شد

خبرگزاری فارس: امام جمعه کرج گفت: قدرت و عظمت ایران در دوران دفاع مقدس نمایان شد.

قدرت و عظمت ایران در دوران دفاع مقدس نمایان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حجت الاسلام محسن کازرونی امروز در خطبه نماز جمعه این هفته کرج ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس جانانه در برابر دشمن ایستادگی کردند و اجازه ندادند ذره‌ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.

وی ادامه داد:‌ رزمندگان در دوران دفاع مقدس چنان درسی را به دشمنان دادند که قدرت و عظمت ایران اسلامی برای همگان روشن شد.

امام جمعه کرج افزود: رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس بزرگ‌ترین الگو برای جوانان امروز محسوب می‌شوند و نسل امروز باید با الگوبرداری از رزمندگان اسلام مسیر زندگی خود را پیدا کرده و راه آنان را ادامه دهند.

کازرونی خاطرنشان کرد: رزمندگان اسلام با تکیه بر قرآن و خداوند متعال و همچنین پیروی از دستورات رهبری موفق شدند در جنگ هشت ساله پیروز شوند و دشمنان را شکست دهند.

این مسئول افزود: ملت ولایتمدار و بزرگ ایران اسلامی در این جنگ نابرابر و تحمیلی ثابت کرد که می‌توان با توکل برخدا ایستادگی کرد و بر استکبار جهانی پیروز شد.

کازرونی در ادامه سخنان خود گفت: دشمن در دوران هشت سال دفاع مقدس از سوی همه کشورها به کشورهای غربی حمایت می‌شد، اما ایران اسلامی با تکیه بر نیروهای مردمی خود به مبارزه با دشمن پرداخت.

وی با تأکید بر این که انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل امروز مهم‌ترین وظیفه مسئولان است متذکر شد: نسل امروز باید با اهداف و آرمان‌های دفاع مقدس آشنا باشد و خود را موظف به حفظ این آرمان‌ها نماید.

کازرونی در پایان ضمن محکوم کردن توطئه صهیونیستی و آمریکایی در توهین به ساحت مقدس پیامبر مکرم اسلام تاکید کرد: مسلمانان هرگز این اقدام دشمنان را فراموش نخواهند کرد و دشمنان مطمئن باشند که در این میدان نیز پیروز واقعی مسلمانان هستند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول