اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئولان دماوندی به نامهربانی‌‏ها پایان دهند

جای خالی فارس در میان برگزیدگان نمایشگاه «دستاوردهای دولت» در دماوند

خبرگزاری فارس: برگزیدگان نمایشگاه «دستاوردهای دولت» در دماوند در حالی معرفی شدند که این بار نیز جای خالی خبرگزاری فارس در میان فهرست موجود بیش از هر زمانی خودنمایی می‏کرد.

جای خالی فارس در میان برگزیدگان نمایشگاه «دستاوردهای دولت» در دماوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، نمایشگاه «دستاوردهای دولت» در شهرستان دماوند به منظور نمایش اقدامات دستگاه‏های دولتی این شهرستان در قالب 56 غرفه کار خود را آغاز کرده بود.

نمایشگاه «دستاوردهای دولت» در شهرستان دماوند به همت فرمانداری شهرستان دماوند و با حضور معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار تهران، فرماندار دماوند و امام جمعه دماوند گشایش یافته بود و امروز در مراسمی از شماری از دستگاه‏های برتر حاضر در این نمایشگاه به همراه رسانه دولتی (خبرگزاری جمهوری اسلامی) در دماوند قدردانی شد.

در این مراسم، از مدیران ادارات ثبت احوال، جمعیت هلال احمر، کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی، جهاد کشاورزی، راه و ترابری، آموزشگاه فنی و حرفه‏ای، مجمع امور صنفی، صنعت، معدن و تجارت، دامپزشکی، برق، گاز، آب و شهرداران دماوند، کیلان و آبسرد با اهدای لوح تندیس و هدایایی قدردانی شد.

فرمانداری شهرستان دماوند در حالی از خبرگزاری ایرنا به عنوان رسانه برتر در نمایشگاه «دستاوردهای دولت» شهرستان دماوند قدردانی کرد که آمارهای موجود نشان می‏دهد خبرگزاری فارس در شرق استان تهران بیش از هر رسانه مکتوب و مجاز دیگری در این نمایشگاه عملکرد داشته است.

سرپرست خبرگزاری فارس در شرق استان تهران در همین زمینه گفت: لزوم اطلاع‏رسانی در خصوص اقدامات دولت از جمله مسائل مورد تاکید امام راحل (ره) و رهبر فرزانه انقلاب شمرده می‏شود که امسال در نمایشگاه دستاوردهای دولت در شهرستان دماوند با شکل و شمایی جدید و توجهی بیش از سال‏های گذشته به آن پرداخته شد.

سپیده سیر اضافه کرد: بنیان‏گذار جمهوری اسلامی ایران در پاره‏ای از بیانات گران‏سنگ خود فرموده‏اند که «از اول من مکرر این را گفته‏ام که شما کارهایی که می‏کنید به مردم بگویید» و این سرلوحه برنامه‌‏ریزی برای برپایی نمایشگاه «دستاوردهای دولت» در شهرستان دماوند بود.

وی تصریح کرد: با توجه به این سخنان موکد در خصوص لزوم اطلاع‌‏رسانی اقدامات به مردم، مجموعه فرمانداری شهرستان دماوند با تلاش شبانه‌‏روزی خود نسبت به برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دولت اقدام کرد و همه رسانه‌‏ها برای پوشش این رویداد مهم بسیج شدند.

سرپرست خبرگزاری فارس در شرق استان تهران اضافه کرد: دفتر خبرگزاری فارس در دماوند نیز در این مدت خبرنگاران خود را به محل برگزاری نمایشگاه اعزام و بیش از 73 خبر، گفت‏‌وگو، یادداشت و گزارش خبری از نمایشگاه دستاوردهای دولت منتشر کرد و بدون لحاظ کردن عکس‏های تولیدی، می‏توان گفت که این خبرگزاری بیشترین فعالیت را در این بخش داشته است.

سیر افزود: متاسفانه نامهربانی‏‌ها نسبت به خبرگزاری فارس در تحلیل، تجزیه و بررسی آمار اخبار خبرگزاری فارس در مقایسه با سایر رسانه‏ها و خبرگزاری‏ها همواره در شرق استان تهران وجود داشته و خواسته خبرنگاران این رسانه فراگیر این است که مسئولان این منطقه به این سریال ادامه‏‌دار پایان دهند.

وی تصریح کرد: در صورتی که فرمانداری شهرستان دماوند به صورت عادلانه، آمار عملکرد همه رسانه‏‌ها به همراه کیفیت و حجم کار آنها را مورد بررسی قرار می‏داد، نتیجه داوری‏های منصفانه یقیناً چیز دیگری رقم می‏خورد.

نمایشگاه بزرگ دستاوردهای دولت خدمتگزار در شهرستان دماوند از چهارم تا هشتم شهریور ماه در سالن جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند برپا بود.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول