اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آباده تشک خبر داد

افزایش 25 درصدی بودجه دولتی شهرداری‌ها

خبرگزاری فارس: شهردار آباده تشک گفت: در گذشته 11 تا 13 درصد از بودجه شهرداری‌ها را دولت تامین می‌کرد اما امسال این میزان به 20 تا 25 درصد رسیده است.

افزایش 25 درصدی بودجه دولتی شهرداری‌ها

حبیب قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: اختصاص اعتبارات دولتی به شهرداری‌های استان فارس در سال جاری رشد داشته است و انتظار می‌رود که بودجه مناسبی به شهرداری آباده تشک پرداخت شود.

وی با بیان اینکه در گذشته بودجه و اعتبارات دولتی کمی به شهرداری‌ها پرداخت می‌شد، خاطرنشان کرد: در گذشته 11 تا 13 درصد از بودجه شهرداری‌ها را دولت تامین می‌کرد اما امسال این میزان به 20 تا 25 درصد رسیده است.

قاسمی از پیگیری شهرداری آباده تشک در مورد کسب درآمد پایدار برای این شهر خبر داد و تصریح کرد: هم‌اکنون شهرداری‌های استان فارس برای رفع مشکل مالی خود کارخانه تولید شن، ماسه و آسفالت احداث می‌کنند که این امر در گذشته نیز در این شهرستان اتفاق افتاده است.

وی از نبود نمایندگی پلیس راهور در آباده تشک انتقاد کرد و ادامه داد: هم‌اکنون 17 میلیارد ریال تجهیزات و علایم راهنمایی و رانندگی در انبار این شهرداری وجود دارد که بدون استفاده رها شده است.

شهردار آباده تشک گفت: با نصب این علایم رانندگی، بسیاری از مشکلات ترافیکی این شهرستان برطرف می‌شود.

قاسمی با بیان اینکه شهرستان آباده تشک از نظر وجود معابر و گذرگاه در کشور بی‌نظیر است، افزود: در حال حاضر این شهرستان دارای 31.5 کیلومتر گذرگاه و معبر است و همچنین 35 هکتار فضای سبز دارد.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول