اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از نماز جمعه انجام شد

راهپیمایی دماوندی‏ها در محکومیت اقدام شنیع سینماگران هالیوودی

خبرگزاری فارس: فریاد دماوندی‏ها در محکومیت اقدام شنیع سینماگران هالیوودی پس از نماز جمعه امروز این شهر بلند شد.

راهپیمایی دماوندی‏ها در محکومیت اقدام شنیع سینماگران هالیوودی

به گزارش خبرگزاری فارس از دماوند، ظهر امروز پس از نماز باشکوه جمعه شهر دماوند، مردم روستاها و شهرهای این شهرستان کهن به خیابان‏ها آمدند و انزجار خود را نسبت به توهین‌کنندگان به پیامبر گرامی اسلام (ص) نشان دادند.

فریاد خشم و نفرت مردم دماوند و مسلمانان معترض ساکن در این منطقه علیه اهانت‌کنندگان به ساحت پیامبر اعظم (ص) امروز به بلندای کوه دماوند و یک عمر پایداری و صلابتشان بود.

به گزارش خبرگزاری فارس؛ تظاهرکنندگان شهرستان دماوند و روستاها و شهرهای حومه آن ظهر امروز پس از اقامه نماز جمعه، از میعادگاه نماز جمعه این شهرستان و به دنبال دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران راهپیمایی و اعتراض خود را به فیلم اهانت‏‌آمیز به ساحت مقدس پیامبر رحمت (ص) اعلام کردند.

بر اساس اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران، در دیگر شهرستان‌های استان تهران نیز تمام آحاد مردم صرف ‌نظر از پیر و جوان، زن و مرد در راهپیمایی انزجار خود را از اعمال شیطانی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و اسرائیل به نمایش گذاشتند.

در این تظاهرات، مردم تمامی شهرها و شهرستان‌های استان تهران از جمله آبعلی، رودهن، بومهن، پردیس، فیروزکوه، پیشوا، رباط کریم، اسلام‏شهر، دماوند، شهریار و پاکدشت شرکت داشتند و فریاد انزجار از این عمل سخیف تمامی استان را فرا گرفته بود.

این فیلم اهانت‌آمیز توسط تعدادی از قبطی‌های مقیم آمریکا اعم از «عصمت زقلمه» رئیس موسوم به دولت قبطی و «موریس صادق» وکیل حقوقی و با همکاری «تری جونز» کشیش آمریکایی که به سوزاندن قرآن کریم و اهانت به اسلام و مسلمانان معروف است، تهیه شده است.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول