اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

ساخت مصلای نمازجمعه در پردیسان پیگیری می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار قم با اشاره به درخواست اهالی پردیسان برای ساخت مصلای نماز جمعه در این منطقه به لحاظ مشکلات مربوط به بعد مسافت گفت: این موضوع در دستور کار استان قرار گرفته است.

ساخت مصلای نمازجمعه در پردیسان پیگیری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، کرم‌رضا پیریایی در دیدار رئیس و معاونین شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه با اشاره به آثار و برکات فریضه سیاسی عبادی نماز جمعه اظهار کرد: نماز جمعه در بین سایر عبادات اسلامی از اهمیت و ویژگی خاصی برخوردار است.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای برگزاری هر چه باشکوه نماز جمعه در استان قم افزود: در حال حاضر نماز جمعه در قم و پنج شهر استان برگزار می‌شود.

استاندار قم به مجموعه تلاش‌ها و حمایت‌های جدی برای رونق بخشی به کانون‌های اقامه نماز جمعه در استان اشاره و خاطر نشان کرد: از محل اعتبارات استانی کمک‌های خوبی برای ساخت مصلی و تکمیل و تجهیز دفاتر و مراکز وابسته به پایگاه‌های نماز جمعه استان صورت گرفته است.

پیریایی با اشاره به درخواست اهالی پردیسان برای ساخت مصلای نماز جمعه در این منطقه به لحاظ  مشکلات مربوط به بعد مسافت گفت: این موضوع در دستور کار استان قرار گرفته است.

وی همچنین اهمیت تعیین تکلیف ساختمان‌های فعلی دفاتر ائمه جمعه در شهرهای سلفچگان، دستجرد و کهک را یادآور شد و برای کمک و مشارکت استان در این زمینه و صدور مجوز بهره‌برداری دائمی به ستاد نماز جمعه قول مساعد داد.

استاندار قم در پایان با اشاره به ضرورت راه‌اندازی دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در استان، بر لزوم پیگیری لازم برای تسریع در تاسیس دفتر و  انتخاب زمین مناسب برای احداث ساختمان اداری تاکید کرد.

انتهای پیام/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول