اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار آبپخش:

مسئولان در نمازجمعه حضور پررنگی داشته باشند

خبرگزاری فارس: بخشدار آبپخش گفت: تمام مسئولان باید در نمازجمعه حضور پررنگی داشته باشند.

مسئولان در نمازجمعه حضور پررنگی داشته باشند
به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، احمد خرم‌ورز در نشست مسئولان آبپخش اظهار داشت: خدمت به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی عبادتی بزرگ است و از تمام توان خود برای خدمت به مردم آبپخش بهره‌ خواهیم جست.
وی افزود: در سال جهاد اقتصادی باید از همه پتانسیل موجود در منطقه برای افزایش بهره‌وری استفاده کنیم و کم‌کاری و اهمال نباید صورت پذیرد.
بخشدار آبپخش با گرامیداشت هفته دفاع مقدس خاطرنشان کرد: دفاع مقدس یادآور حماسه‌آفرینی رزمندگان اسلام در برابر جهان کفر بود و جوانان ایران با دست‌های خالی مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستادند و به پیروزی دست یافتند.
خرم‌ورز تصریح کرد: در دوران جنگ تحمیلی جوانان و نوجوانان ایران اسلامی داوطلبانه برای دفاع از انقلاب و کیان اسلامی عازم جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شدند و از عزت، شرف و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی و این مرز و بوم دفاع کردند.
وی ادامه داد: در جنگ تحمیلی جوانان و نوجوانان ایران اسلامی از تمامی قومیت‌ها و نژادها برای دفاع از والاترین و باارزش‌ترین ارزش‌ها که همان اسلام است ایستادگی و مقاومت کردند.
این مسئول بیان داشت: همزمان با آغاز سال تحصیلی از تمامی مسئولین اجرایی بخش آبپخش انتظار داریم از آغاز تا پایان سال تحصیلی همقدم با آموزش و پرورش برای پیشبرد اهداف تعلیمی و تربیتی، خانواده پرجمعیت آموزش و پرورش را یاری کنند.
خرم‌ورز اضافه کرد: محیط‌های اجتماعی همواره از حساسیت بالایی در برابر بیماری‌های واگیردار قرار دارند و از مجموعه بهداشت و درمان انتظار داریم با ارائه آموزش‌های ایمنی لازم در محیط‌های مدارس زمینه ارتقاء شاخص بهداشت جامعه را بالا برند.
وی یادآور شد: از نیروی انتظامی می‌خواهیم در هنگام تعطیلی مدارس نسبت به ایجاد امنیت ترافیکی و اجتماعی بویژه در مسیر‌های منتهی به مدارس کوشا باشد.
بخشدار آبپخش تصریح کرد: تمامی ادارات و نهاد‌‌های بخش باید به نصب پلاکارد در ایام و مناسبت‌های طول سال بویژه در ایام ولادت و شهادت ائمه معصومین (ع) و مناسبت‌های ملی اقدام کنند.
خرم‌ورز عنوان داشت: مسئولین بخش آبپخش ملزم به حضور در نماز وحدت بخش جمعه برای بهره‌گیری از فرمایشات آموزنده امام جمعه و آشنایی با مسائل و مشکلات شهروندان هستند.
وی گفت: برای افزایش خدمات‌رسانی به جامعه باید مدیران اجرایی همواره با مردم ارتباط برقرار کنند و بین مدیران و مردم نباید فاصله ایجاد شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول