اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خطبه‏های نمازجمعه این هفته؛

امام جمعه دامغان از گرانی‏های اخیر انتقاد کرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه دامغان در خطبه‏های نمازجمعه این هفته، از افزایش قیمت تخم مرغ و گرانی‏های اخیر در جامعه انتقاد کرد.

امام جمعه دامغان از گرانی‏های اخیر انتقاد کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، حجت‏الاسلام و المسلمین سیدمحمود ترابی ظهر امروز در خطبه‏های نماز جمعه شهر دامغان در مصلای امام خمینی (ره) این شهر و در جمع نمازگزاران جمعه اظهار داشت: این افزایش قیمت باعث نگرانی و گله مردم شده است و دولت باید جلوی افزایش بی‏رویه قیمت‏ها را بگیرد و باعث به وجود آمدن گرانی نشود.
امام جمعه دامغان به بحث اختلاس بزرگ در سیستم بانکی کشور اشاره داشت و افزود: اختلاس بزرگ بانکی متاسفانه پس از گذشت 32 سال از انقلاب به عنوان بزرگ‏ترین فسادی مطرح است که در این سال‏ها صورت گرفت.
وی تصریح کرد: اگر دولت با واگذاری امور به بخش خصوصی بیشتر نظارت داشته باشد و حد و مرز را رعایت کند، امروز شاهد بزرگ‏ترین فساد اقتصادی در سیستم بانکی کشور نبودیم.
ترابی یادآور شد: وسوسه‏های شیطانی در انسان سبب به وجود آمدن فساد و دست‏اندازی در سیستم‏های اداری کشور می‏شود که باید انسان‏ها خود را از به دام انداختن در این فسادها بر حذر دارند و خود را با این کار آلوده کنند.
وی خاطرنشان ساخت: امیدواریم دستگاه قضایی کشور با عاملان فساد بانکی برخورد جدی داشته و نتایج اقدامات صورت گرفته در این راستا را به سمع و نظر مردم برساند.
امام جمعه دامغان به برگزاری همایش بزرگ حمایت از انتفاضه فلسطین که در تهران جریان داشت، اشاره کرد و افزود: این همایش به نحو پرشوری برگزار شد و حضور مقام معظم رهبری در این همایش و بیانات ایشان توطئه‏های دشمنان را خنثی کرد.
وی تصریح کرد: بنا بر رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب، مهم‏ترین محوری که امت‏های مسلمان باید در سرلوحه کار خود قرار دهند، مسئله فلسطین بوده و باید بکوشند با رژیم غاصب صهیونیستی مبارزه کنند.
ترابی به هفته گرامیداشت حج اشاره کرد و افزود: حج به عنوان یک همایش عظیم مسلمانان مطرح بوده که باید حجاج از این حضور خود بهره‏برداری خوبی داشته باشند.
امام جمعه دامغان به هفته گرامیداشت نیروی انتظامی اشاره کرد و اظهار داشت: امنیت از نعمت‏های بزرگ الهی است که همه باید در برقراری و امنیت جامعه سهیم باشیم.
وی گفت: نیروی انتظامی با داشتن کم‏ترین امکانات توانست خدمات خوب و شایانی را به جامعه ارائه دهد و باید بکوشیم پلیس را در برقراری بهتر امنیت در جامعه یاری کنیم.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول