اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج سپاه سرایان:

انتقال جنگ به جوانان امری مهم اما زمان‌بر است

خبرگزاری فارس: فرمانده بسیج سپاه سرایان گفت: انتقال تجربیات و اعتقادات فرماندهان جنگ به جوانان امری مهم اما زمان‌بر است.

انتقال جنگ به جوانان امری مهم اما زمان‌بر است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند حسین محمودی صبح امروز در آغاز برنامه‌های هفته دفاع مقدس اظهار کرد: انقلاب اسلامی ما در قرن 20 محقق شد، قرنی که اکثر کشورهای جهان حکومت‌های بی‌دین و مادی‌گرا داشتند.

وی ادامه داد: در این قرن دو تفکر مادی بر جهان حاکم بود که این دو تفکر جهان را به دو قطب تبدیل کرد، که یک قطب آن غرب بود به سرکردگی آمریکا و قطب دیگر در شرق به سرکردگی شوروی سابق بود.

فرمانده بسیج سپاه سرایان گفت: این دو ابرقدرت توقع داشتند که تمام کشورها و حکومت‌های جهان باید زیر چتر آنها قرار بگیرند، که خیلی از کشورهای ترسو زیر چتر این دو ابرقدرت قرار گرفتند که نمونه‌اش رژیم منحوس پهلوی بود که در سال 1332 زیر چتر حمایتی آمریکا قرار گرفت.

محمودی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس تاکید کرد: انتقال تجربیات و اعتقادات فرماندهان جنگ به جوانان امری مهم اما زمان‌بر است.

وی به برنامه‌های هفته دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: برای هفته دفاع مقدس برنامه‌های مختلفی در سطح شهرستان و بخش‌ها تدبیر شده است که رژه نیروهای مسلح، گلباران مزار شهدا با حضور مسئولان، افتتاح چند پایگاه بسیج و مسجد مسکن مهر، برگزاری کارگاه حجاب، رزمایش رزمی فرهنگی گردان‌ها در محل اردوگاه شمس‌آباد، فراخوانی گردان‌های خواهر، مسابقات ورزشی، سخنرانی‌های بصیرتی و سیاسی توسط مسئول سیاسی سپاه انصارالرضا(ع) از شاخص‌ترین این برنامه‌هاست.

انتهای پیام/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول