اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با صدور بیانیه‌ای

قصه‌گویان خارجی ساخت فیلم موهن به ساحت پیامبر(ص) را محکوم کردند

خبرگزاری فارس: شرکت ‌کنندگان خارجی سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رضوی با انتشار بیانیه‌ای ساخت فیلم موهن به ساحت پیامبر اکرم (ص) را محکوم کردند.

قصه‌گویان خارجی ساخت فیلم موهن به ساحت پیامبر(ص) را محکوم کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رضوی صبح امروز با اعلام بیانیه‌ای در بخش خارجی و تجلیل از برترین‌های سه بخش کودک، نوجوان و بزرگسالان اعلام کردند: ادیان الهی به ویژه دین مبین اسلام همواره در تمامی تاریخ زندگی بشر منادی و مروج صلح، دوستی و مهربانی در میان مردم جهان بوده‌اند.

در این بیانیه آمده است: در این میان با ظهور دین مبین اسلام که پیامبر آن پیامبر رحمت و ختم و نگین درخشان رسولان و اسوه تمامی خوبی‌هاست دین الهی کامل گشت و جهان بارقه‌ای از صلح، مهربانی، گذشت، پاکی و پاک نهادی را در وجود مقدس آن یگانه‌ خلقت مجسم دید.

در بیانیه سومین جشنواره قصه‌گویی رضوی مطرح شد: مسلمانان جهان در سراسر تاریخ پر فراز و نشیب اسلام از فرمان‌ها و دستورات پیامبر گرامی اسلام تبعیت کرده‌اند. فرمان‌هایی که آن‌ها را به مهربانی، صلح، دوستی، زندگی در کنار پیروان سایر ادیان فرا می‌خواند. اما به تازگی شاهدیم که جمعی نابخرد و کم‌مایه با طراحی برنامه‌ای هدایت شده تلاش می‌کنند تا به ساحت مقدس و نازنین خاتم‌الانبیاء اهانت کرده و از این راه به وحدت میان اقوام و ملت‌ها و ادیان و فرق مذهبی لطمه وارد کنند.

در این بیانیه آمده است: نیت‌های ناپاک اکنون در قالب‌های هنری و ادبی رخ می‌نماید و بانیان آن درصدد هستند از این عناصر جذاب و تاثیرگذار برای پیاده کردن مقاصد غیرانسانی و غیراخلاقی بهره بگیرند.

قصه گویان بخش بین‌المللی سومین جشنواره قصه‌گویی رضوی در این بیانیه اعلام کردند: ما قصه‌گویان خارجی شرکت کننده در سومین جشنواره‌ بین‌المللی قصه‌گویی امام رضا(ع) که به نام مقدس آن مروج و پیام‌آور صلح و دوستی مزین شده وظیفه‌‌‌‌ خود می‌دانیم اقدام‌های اخیر آن کشورها را در بی‌حرمتی به ساحت مقدس پیامبر اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) محکوم کنیم.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول