اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ حضرت عباس (ع):

توهین به مقدسات نشان از به قهقرا رفتن غرب دارد

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: توهین به مقدسات دین اسلام و سایر ادیان نشان روشنی از به قهقرایی رفتن اخلاق و ادب در جامعه غرب است.

توهین به مقدسات نشان از به قهقرا رفتن غرب دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام نجات فیاضی صبح امروز در نشست مسئولان دفاتر عقیدتی سیاسی سپاه در اردبیل اظهار داشت: اهانت اخیری که به ساحت نبی مکرم اسلام صورت گرفت هرچند ظاهری مرسوم و معمول داشت اما در پشت پرده آن نظام صهیونیستی ـ آمریکایی سعی کردند انتقامی از جنبش‌های اسلامی و الگو شدن اسلام بگیرند تا شاید به زعم خود این جنبش‌ها را به انحراف بکشانند.

وی گفت: بعد از نوشتن کتاب آیات شیطانی توسط سلمان رشدی، تولید فیلم فتنه و عمل ننگین کاریکاتوریست دانمارکی در اهانت به ساحت مقدسات دین اسلام این بار در یک فتنه دیگر استکبار با خط دهی صهیونیسم پلید سعی کرد جامعه اسلامی را با این حرکت به واکنش وادار کند.

فیاضی یادآور شد: دشمن با شناخت قدرت جهان اسلام و سنجش حساسیت امت اسلامی به این حرکت خبیث روی آورد و سعی کرد با تقابلی که بین ادیان ایجاد می‌کند قدرت اهریمنی خود را به رخ کشیده و در جامعه اسلامی تفرقه ایجاد کند.

این مسئول به دو قدرت ثروت و جنگ‌افزارهای نظامی از یک سو و قدرت پشتیبانی عمومی در این حوزه اشاره کرد و گفت: همسویی این دو ابزار فرا روی قدرت غرب سبب شد تا آنها به فکر این بیفتند تا در یک اقدام سلسله‌وار جهان اسلام را با تنش و ناکامی روبرو کنند در حالی که این هتاکی‌ها و جسارت‌ها نمودی از افول و به قهقرایی رفتن استکبار جهانی بوده است.

وی بیان داشت: در اوایل انقلاب اسلامی سلمان رشدی با آن کتاب اهانت بار خود به این حرکت‌ها دامن زد که امام راحل با قدرت تمام حکم به اعدام او دادند تا زهر چشمی برای دیگر سران کفر و شیطانی باشد تا دیگر جنایتی را در این ابعاد نشان ندهند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ حضرت عباس (ع) بیان داشت: اگر بیدار باشی که امروز شاهد آن هستیم در آن مقطع صورت می‌گرفت هرگز شاهد تکرار چنین جسارت‌ها و اهانت‌ها به ساحت نبی مکرم اسلام نبودیم.

وی گفت: هر زمان دشمنان امت اسلامی تفرقه‌ای را در جهان اسلام مشاهده کردند با نوشتن کتاب، تولید فیلم، مسجد و قرآن‌سوزی تا جسارت به ساحت پیامبر سعی کردند بدترین افترا و اهانت‌ها را مرتکب شوند تا شاید جامعه بشری را به واکنش وادار کنند.

این مسئول با بیان اینکه احترام به مقدسات در تمام ادیان مشترک است، افزود: در قرآن کریم به تمام انبیا و رسولان حق و حقیقت به دیده احترام، تکریم و تعظیم نگریسته شده به طوری که ما کوچکترین اهانت و توهینی را به ادیان در آیات و روایات و کتاب‌های جامعه اسلامی شاهد نیستیم.

وی بیان داشت: دین ما انسان‌های آزاده را از توهین و ناسزا به مقدسات بر حذر داشته و بالاتر از شرع، عقل حکم می‌کند تا در نهایت صلح و صفا پیروان ادیان در کنار هم زندگی کنند.

فیاضی ادامه داد: در این بین شیطنت مخالفان تمام ادیان سبب شده اهانت به ساحت پیامبر اکرم (ص)، حضرت عیسی، موسی و سایر انبیای الهی را شاهد باشیم که به یقین این شیطنت‌ها و حرکت‌های کورکورانه در سایه وحدت امت اسلامی قابل دفع و رفع است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ حضرت عباس (ع) در پایان اظهار داشت: همان گونه که رهبر معظم انقلاب در پیام‌شان تاکید کردند بحث صهیونیسم و آمریکا در پشت پرده این قضایا مشهود است و آنها با نهایت خباثت سعی می‌کنند جامعه اسلامی را با انجام عمل ننگین خود دچار التهاب کنند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول