اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دانشگاهیان رودهنی:

توهین به پیامبر(ص) غیرت اسلامی را به جوشش درآورد

خبرگزاری فارس: دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن هتک حرمت به ساحت پیامبر اسلام(ص) را محکوم و تاکید کرد: توهین به پیامبر(ص) غیرت اسلامی را به جوشش درآورد.

توهین به پیامبر(ص) غیرت اسلامی را به جوشش درآورد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن پیرو تقبیح تولید و پخش فیلم اهانت‌‏آمیز علیه اسلام و ساحت نورانی پیامبر(ص) بیانیه‏ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: امروز با گرایش روزافزون مردم جهان به تعالیم و رسالت پیامبر خاتم و گسترش بیداری اسلامی و تسخیر قلوب ملت‏ها به وسیله نور تابان اسلام ناب محمدی، باردیگر شاهد ساخت و پخش فیلم اهانت‏‌بار نسبت به دین مبین اسلام و ساحت نورانی و مقدس پیامبر اعظم(ص) از سوی بت‏پرستان جهان مدرن هستیم که این نه حرکت جدید بلکه استمرار همان حرکت گذشته تکذیب و قتل انبیای الهی است.

در ادامه می‏خوانیم: مستکبران بدانند خشم و خیزش خونین امت‏های اسلامی و مسلمانان در سراسر جهان که سرنگونی طاغوتیان را به همراه داشته است، نشان داده که دیگر دوره سنجش غیرت اسلامی مسلمانان سپری شده و به حول و قوه الهی امروز به موازات افول قدرت امپراطوری شیطان در جهان، شاهد اقتدار و عظمت بین‏المللی امت پیامبر اعظم (ص) هستیم.

در ادامه آمده است: جامعه دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن همگام با سایر اقشار کشور ضمن محکوم کردن این حرکت موهن، این مصیبت را به ساحت مقدس امام زمان(عج) تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال تعجیل در فرجشان را مسئلت دارند.

انتهای پیام/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول