اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده سابق مردم فردوس در مجلس شورای اسلامی:

توهین به مقدسات اسلام سناریوی احمقانه اوباما است

خبرگزاری فارس: نماینده سابق مردم فردوس در مجلس شورای اسلامی گفت: توهین به مقدسات سناریوی احمقانه اوباما برای خوش‌خدمتی به صهیونیست‌ها است.

توهین به مقدسات اسلام سناریوی احمقانه اوباما است

محمدکریم عابدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار کرد: خیزش اسلامی و بصیرت جوانان در سراسر عالم سبب وحدت جهان اسلام و فتح سنگرهای استکباری در کشورهای مختلف دنیا شده است.

وی با اشاره به اهانت‌های آمریکا و صهیونیسم به ساحت مقدس قرآن کریم و امام هادی (ع) افزود: دشمن دریافته که امروز آنچه سبب از بین رفتن برده‌داری نوین و معیارهای استثماری می‌شود دین اسلام است، بنابراین با دین اسلام به ستیز درآمده است.

نماینده سابق فردوس در مجلس شورای اسلامی به برگزاری انتخابات آمریکا و نگرانی اوباما از صهیونیست‌ها اشاره کرد و توهین احمقانه اوباما به مقدسات دین اسلام را سناریوی وی برای خوش‌خدمتی به صهیونیست‌ها دانست.

عابدی برداشتن فشار از روی رژیم صهیونیستی و پوشش گذاشتن بر شکست آنها در سوریه را از جمله عوامل پشت پرده اقدام احمقانه آمریکا در توهین به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) عنوان کرد و گفت: پیامبر اعظم (ص) قلب جهان اسلام هستند و توهین به ایشان یک اقدام ناشایست و ضد حقوق بشری است.

نماینده سابق مردم فردوس در مجلس اقدام ناشایست آمریکا در ارتباط با توهین به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) را محکوم کرد و گفت: آمریکا با اینگونه اقدامات درصدد انحراف افکار عمومی جهان و زیر سؤال بردن اجلاس نم است.

عابدی افزود: برگزاری اجلاس غیرمتعهدها که اوج راهبردی سیاست خارجی ایران بود سبب شد تا کشورهای جهان از نزدیک امنیت و اقتدار ایران اسلامی را درک کنند و آمریکا و صهیونیسم از برگزاری این اجلاس موفق خشمگین شوند.

وی تصریح کرد: اگر کسی در کشورهای استکباری به شخصیت دروغین و خیالی هولوکاست توهین کند زندانی می‌شود در حالی که امروز مجامع بین‌المللی در برابر توهین به قلب جهان اسلام سکوت پیشه کرده‌اند.

نماینده سابق فردوس با اشاره به اینکه امروز عربستان از مسلمانان جهان میلیاردها دلار پول دریافت می‌کند و خود را خادم‌الحرمین می‌نامند، یادآور شد: به درستی که آنها خائن‌الحرمین هستند که در برابر اهانت به ساحت مقدس نبی‌ اسلام سکوت کرده‌اند.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول