اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

نور اسلام را نمی‌توان با توهین خاموش کرد

خبرگزاری فارس: رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: دشمنان باید بدانند که با اقداماتی چون توهین به پیامبر اکرم(ص) نمی‌توانند نور اسلام را خاموش کنند و سرانجام شکست در انتظار آنها خواهد بود.

نور اسلام را نمی‌توان با توهین خاموش کرد

آیت‌الله محمد یزدی امروز در حاشیه دیدار با اعضای شورای هماهنگی جشن‌های مردمی رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به ساخت فیلم توهین‌آمیز علیه پیامبر اعظم(ص) اظهار کرد: جهل و نادانی دشمنان ما همان طور که در روایات نیز آمده برای رسوایی آنها کافی است.

وی افزود: نیت اصلی دشمنان از توهین‌ها مبارزه با اسلام و حاکمیت دین الهی در ایران است زیرا می‌بینند که حکومتی در این کشور بنا شده که در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کرده و جلوی کارهای آنها را می‌گیرد.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه قدرت ایران از دین اسلام نشأت می‌گیرد، گفت: دلیل اصلی مبارزه دشمنان نیز همین مسئله است.

وی در ادامه به اقدامات دولت آمریکا در مقابل مسائلی چون قرآن‌سوزی و ساخت فیلم موهن اشاره و ابراز کرد: دستگیری به دلیل آلودگی محیط زیست ناشی از آتش زدن قرآن یا خرج نکردن بودجه جمع‌آوری شده برای فیلم، اشتباهی است که همه آن را متوجه می‌شوند و من تعجب می‌کنم که چرا این قدر دشمنان نادان هستند.

یزدی این‌گونه اقدامات را موجب تمسخر گویندگان توسط مردم دانست و افزود: بر همگان واضح است که تولید فیلم موهن علیه پیامبر اسلام(ص) توسط صهیونیست‌ها صورت گرفته و حمایت مالی آمریکا را نیز به دنبال خود داشته است ضمن اینکه نمونه‌های این مسئله در اسلام‌ستیزی آمریکا و اسرائیل دیده می‌شود البته همواره کارهای آنها به ضرر خودشان تمام شده است.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تاکید کرد: با این‌گونه اقدامات نمی‌توان نور خدا را خاموش کرد و قرآن کریم نیز می‌فرماید آنها می‌خواهند که چراغ روشن شده توسط پیامبر را خاموش کنند اما قدرت خداوند، تداوم این نور را تضمین کرده است.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن مجید گفت: ما مطمئن هستیم که اسلام و مسلمانان پیروز نهایی بوده و شکست از آن دشمنان خواهد بود.

انتهای پیام/و10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول