اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با نخستین روز هفته دفاع مقدس

رژه نیروهای مسلح گچساران برگزار شد

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته دفاع مقدس، مراسم رژه نیروهای مسلح، بسیجی، نهادهای امداد، جهادی و برخی از دستگاه‌ها با حضور پرشور مردم در گچساران برگزار شد.

رژه نیروهای مسلح گچساران برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، صبح امروز و در نخستین روز از هفته دفاع مقدس نیروهای نظامی و انتظامی گچساران با برگزاری مراسم رژه، یاد هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

در این مراسم باشکوه که از فلکه ساعت خیابان شهید بشارت تا میدان امام(ره) گچساران برگزار شد، هشت گردان در قالب 24 گروهان به نمایندگی از نیروهای نظامی، انتظامی، بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گچساران شرکت داشتند و با انجام رژه توان و اقتدار نظامی و دفاعی خود را به نمایش گذاشتند.

نیروهای کادر و سربازان انتظامی، گردان امام حسین(ع) تیپ 48 فتح، بسیجیان حوزه امام علی(ع) و صاحب‌‌الزمان(عج) ادارات، بسیج نفت و گاز، بسیج دانش‌آموزی امام سجاد(ع) و بسیج ورزشکاران از جمله رزمی‌کاران سازمان ورزش بسیج از جمله نیروهایی بودند که در این مراسم با انجام رژه اقتدار و صلابت خود را در معرض دید همگان قرار دادند.

حضور پرشور و انقلابی مردم شهید‌پرور و ولایی گچساران ساعت‌ها پیش از برگزاری این مراسم از جلوه‌های خاص و شورآفرین این مراسم بود.

رژه موتورسواران بسیجی و یگان خودرویی سپاه، نیروی انتظامی و ادارات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران از دیگر جلوه‌های غرورآفرین رژه نیروهای مسلح در گچساران بود.

حجت‌الاسلام پرویز خواجه‌زاده امام جمعه موقت گچساران در این مراسم طی سخنانی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با یادآوری دلاورمردی‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس، اقتدار و توان دفاعی و نظامی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را ستود.

نیروهای نظامی و انتظامی گچساران در این مراسم با انجام مراسم رژه ضمن بیعت مجدد با فرمانده معظم کل قوا و آرمان‌های والای شهدا و امام شهیدان، توان و اقتدار نظامی و دفاعی خود را به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/ی20/چ1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول