اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده تیپ 40 نزاجا:

رژه نیروهای مسلح تمرین اقتدار نظام است

خبرگزاری فارس: فرمانده تیپ 40 ارتش مستقر در اردبیل گفت: رژه نیروهای مسلح در آغازین روز هفته دفاع مقدس در حقیقت تمرین اقتدار و نمایش عزم نیروهای مسلح برای مقابله با هر شیطنت احتمالی استکبار جهانی است.

رژه نیروهای مسلح تمرین اقتدار نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امیر علیرضا صیامی ظهر امروز در آستانه هفته دفاع مقدس و در جمع برنامه‌ریزان این ایام در اردبیل در تشریح برنامه‌های ارتش در گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: فردا از ساعت 9 صبح رژه نیروهای مسلح در شهر اردبیل به هدایت ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد که قرار است در این رژه باشکوه قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران به نمایش گذاشته شود.

وی با اشاره به اینکه در همین ایام برنامه‌های مختلف دیگر فرهنگی، ورزشی، هنری و رزمی برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: در رژه نیروهای مسلح ما ضمن اعلام اقتدار خود به عالم در کمال آرامش و امنیت سعی خواهیم کرد پاسدار حریم اسلام و ارزش‌های آن باشیم چرا که ما به دنبال جنگ‌افروزی و آغاز تجاوز و تهاجم نیستیم بلکه این نمایش اقتدار بخشی از توانمندی‌های ما را به منصه ظهور و بروز می‌رساند تا مبادا دشمن به خیره‌سری و خیال خام بخواهد به این کشور صدمه و ضربه‌ای وارد کند.

فرمانده تیپ 40 ارتش مستقر در اردبیل یادآور شد: دشمنان این نظام به خوبی آگاه هستند که اگر کوچکترین خطایی از آنها سر بزند یا بخواهند تعرض و تجاوزی را به مرزهای این کشور داشته باشند زمین و آسمان خاورمیانه برای آنها ناامن خواهد بود و ما اجازه نخواهیم داد دشمن قدمی از مرزهای کشورمان به داخل بردارد.

صیامی گفت:‌ رژه نیروهای مسلح با حضور نیروهای سپاه، ارتش، بسیج و نیروهای انتظامی، به مدت دو ساعت در شهر اردبیل اجرا خواهد شد که امیدواریم حضور مردم به عظمت این مراسم کمک کند.

این مسئول عنوان کرد: در کنار برگزاری این رژه آیین غبار‌روبی مزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا و شرکت در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده در هفته دفاع مقدس است که ما در تلاش هستیم در نهایت صلابت و اقتدار این برنامه‌ها اجرایی و عملیاتی شود.

فرمانده نزاجا در استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود از بازسازی عملیات نصر 6 در منطقه عمومی امام‌چای به همت تیپ مستقل پیاده ارتش خبر داد و بیان داشت: افتخار‌آفرینان ارتش در این ایام که همزمان با بازگشایی مدارس است در کلاس‌های درس حاضر شده و گوشه‌ای از افتخار‌آفرینی رزمندگان را به دانش‌آموزان بازگو خواهند کرد.

صیامی افزود: نیروهای شجاع ارتش در این هفته همچنین با جانبازان آسایشگاه ایثار و همچنین معلولان ذهنی آسایشگاه حضرت ابوالفضل‌العباس (ع) دیدار کرده و نشست بازنشستگان ارتش و پیشکسوتان هشت سال جنگ تحمیلی نیز در این ایام برگزار خواهد شد.

این مسئول در پایان سخنان خود همچنین از برگزاری ورزش صبحگاهی نیروهای مسلح در شورابیل خبر داد و تصریح کرد: به همت ارتش با صلابت نمایشگاهی از توانمندی‌های رزمی و دفاعی نیز در قالب طریق‌القدس در معرض دید عموم گذاشته شده است؛ این عملیات محصول تدبیر فرماندهان ارتش و سپاه بود که بعد از عزل بنی‌صدر با شایستگی اتفاق افتاد.

انتهای پیام/ل10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول