اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مرکزی:

توهین به پیامبر(ص) از دید همه ملت‌های دنیا محکوم است

خبرگزاری فارس: استاندار مرکزی گفت: حرکت مذبوحانه و غیر مذهبی دشمنان اسلام در توهین به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) از دید همه ملت‌های دنیا محکوم و غیر اخلاقی است.

توهین به پیامبر(ص) از دید همه ملت‌های دنیا محکوم است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک علی‌اکبر شعبانی‌فرد ظهر امروز در دومین یادواره 60 شهید شهر ساروق و بزرگداشت کربلایی کاظم کریمی ساروقی در امام‌زادگان 72 تن این شهر اظهار داشت: آمریکا و صهیونیسم با اقدام اخیر در ساخت فیلم اهانت‌آمیز به شخصیت نورانی پیامبر اکرم(ص) بار دیگر ثابت کردند هیچ ارزش و احترامی به اعتقادات و مقدسات مردم دنیا قائل نیستند و تنها در فکر خود هستند.

وی با محکوم کردن انتشار فیلم توهین‌آمیز به پیامبر اعظم (ص) تصریح کرد: توهین به مقدسات اسلامی و شخصیت‌های بزرگ و مورد احترام مردم نه تنها از ارزش آن‌ها کم نخواهد کرد، بلکه موجب انزجار جهانیان نسبت به عوامل آن می‌شود.

استاندار مرکزی توهین به ساحت مقدس پیامبر(ص) را زمینه‌ساز گسترش انس و محبت آن حضرت در بین ملت‌های مختلف دانست و ادامه داد: پرداختن به چنین اقداماتی هرگز نمی‌تواند مانع از گسترش دین مبین اسلام در جهان امروز شود، استکبار جهانی باید بداند با این توطئه‌ها نمی‌تواند از گسترش و بروز موج بیداری اسلامی در دنیا جلوگیری کند.

شعبانی‌فرد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به لزوم گرامیداشت هفته دفاع مقدس خاطر نشان ساخت: دفاع مقدس دستاوردهای بسیار بزرگ و ارزشمندی برای ایران اسلامی به همراه داشت که پویایی، اثرگذاری و بالندگی فرهنگ ایثار و شهادت از مهم‌ترین این دستاوردها به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس با اطاعت‌پذیری از ولی فقیه فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه نهادینه کردند گفت: آنچه موجب پیروزی ایران اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس شد اطاعت پذیری کامل مردم و رزمندگان از ولایت فقیه بود که امروز نیز رمز تداوم و استمرار نظام اسلامی است.

نماینده عالی دولت در استان مرکزی بر لزوم انتقال واقعیت‌های هشت سال دفاع مقدس به نسل جوان تاکید کرد و اظهار داشت: حماسه هشت سال ایستادگی در برابر زورگویان عالم همچون نگینی تابناک در تاریخ این کشور می‌درخشد و امروز به الگوی کشورهای دیگر تبدیل شده است.

شعبانی‌فرد با اشاره به اقتدار ایران اسلامی در صنایع دفاعی بیان داشت: روزگاری بود که ایران برای تهیه سیم خاردار مشکلات فراوانی داشت، اما خوشبختانه امروز با غیرت جوانان برومند این مرز و بوم به قدرت برتر منطقه تبدیل شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود پیرامون معجزه قرن کربلایی کاظم اظهار داشت: کربلایی کاظم فردی بی‌سواد بود که به واسطه فیض الهی در یک لحظه حافظ کل قرآن شد.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول