اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر:

استان بوشهر می‌تواند خط مقدم مبارزه فرهنگی با تهاجم نرم دشمن باشد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: استان بوشهر به دلیل دارا بودن 770 کیلومتر مرز آبی با خلیج فارس می‌تواند در خط مقدم مبارزه مقدس فرهنگی کشور در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن قرار گیرد.

استان بوشهر می‌تواند خط مقدم مبارزه فرهنگی با تهاجم نرم دشمن باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر غلامعلی صفایی‌بوشهری ظهر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور برگزار شد، اظهار داشت: جامعه استکبار جهانی به دنبال ایجاد جنگ نوین در عرصه فرهنگ، جنگ نرم و سخت در فضاهای مختلف جهان هستند.

وی با اشاره به توهین صورت گرفته به پیامبر اسلام افزود: این حرکت بی‌شرمانه مایع ضرر به خود استکبار جهانی شده است و اکنون نیز تمامی کشورهای اسلامی و سایر کشورهای جهان به خاطر این توهین در حال محکوم کردن استکبار هستند.

امام جمعه بوشهر گفت: اگر کسی در این زمان حرکت اخیر استکبار و ساخت فیلم موهنی که در رابطه با پیامبر اسلام ساخته شده است را محکوم نکند یا سکونت کند از اصحاب فتنه خواهد بود.

صفایی‌بوشهری تصریح کرد: شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با حضور فرهیختگان استان شکل گرفته است و تاکنون طراحی‌های نوینی از فرهنگ استان بوشهر در جغرافیای ایران به اجرا درآورده است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر خاطر نشان کرد: با مدیریت اجرایی که هم‌اکنون در استان بوشهر حاکم است، اکثر مصوبات تعیین شده در شورای فرهنگ عمومی استان اجرایی شده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر بیان کرد: امیدواریم با کارشناسی و حرکت‌های منطبق با دانش فرهنگ در حوزه تخصصی فرهنگ عمومی الگویی برای فرهنگ عمومی در سطح کشور شویم و بتوانیم متولی تولید علم در این عرصه باشیم. 

صفایی‌بوشهری عنوان کرد: استان بوشهر استانی است که از دیرباز، گذشته از اینکه در حوزه ملی و فراملی تاثیرگذار است، در حوزه فرهنگ نیز به دلیل دارا بودن 770 کیلومتر مرز آبی با خلیج فارس می‌تواند خط مقدم مبارزه مقدس فرهنگی کشور در مقابل تهاجم فرهنگی استکبار باشد.

امام جمعه بوشهر یادآور شد: استان بوشهر در آینده نزدیک توسعه پرشتابی در عرصه انرژی، تجارت، شیلات، کشاورزی، حمل و نقل، بهداشت و درمان و توریسم خواهد داشت.

وی عنوان کرد: اگر توسعه و پیشرفت بر مدار فرهنگ اسلامی و عدالت نباشد دچار آسیب می‌شود و صنعت توسعه کشور آسیب شدیدی می‌بیند.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول