اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار آبپخش:

استقبال مردم از جشن عاطفه‌ها بی‌نظیر بوده است

خبرگزاری فارس: بخشدار آبپخش گفت: استقبال مردم از جشن عاطفه‌ها بی‌نظیر بوده است.

استقبال مردم از جشن عاطفه‌ها بی‌نظیر بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش احمد خرم‌روز پیش از ظهر امروز در آیین بازدید از ایستگاه‌های جشن نیکوکاری در آبپخش اظهار داشت: حمایت از اقشار نیازمند و آسیب‌پذیر جامعه یکی از رسالت‌های مهم اجتماعی است که کمیته امداد امام خمینی (ره) همواره این وظیفه خطیر را به نحو مطلوب انجام داده است.

بخشدار آبپخش خاطر نشان کرد: کمیته امداد یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است که همواره با جمع‌آوری کمک‌های مردمی و سایر منابع زمینه را برای رفاه و آسایش اقشار نیازمند به وجود آورده و همواره از راهکارهای مختلف برای بهبود عملکرد در این زمینه بهره جسته است.

خرم‌روز اذعان کرد: برگزاری جشن عاطفه‌ها، جشن نیکوکاری و ... از اقدامات ارزشمندی است که هر ساله به مناسبت‌های مختلف در ایام سال در سطح شهرها برگزار می‌شود و شور و هیجان نوع‌دوستی و کمک به محرومان و نیازمندان را در جامعه زنده می‌کند.

وی با تشکر از مجموعه کمیته امداد امام خمینی (ره) آبپخش اضافه کرد: در جشن عاطفه‌ها با برنامه‌ریزی‌های مدون مجموعه کمیته امداد امام خمینی (ره) آبپخش شاهد اجرای مطلوب و دقیق برنامه‌های مربوط به این مناسبت بوده‌ایم و امید داریم با برنامه‌ریزی دقیق جشن نیکوکاری بهتر از ادوار گذشته در بخش آبپخش برگزار شود.

این مسئول ادامه داد: شهر و بخش آبپخش از دیرباز به دیار دارالمومنین شهره بوده و مردم این بخش همواره در راستای کمک به هم‌نوعان و اقشار نیازمند جامعه فعالیت‌های چشمگیر داشته‌اند و با پرداخت صدقه، خمس، زکات، کمک‌های مالی، جنسی و ... در راستای حل نیازهای مستضعفان کوشا بوده‌اند و در جشن عاطفه‌های امسال شاهد حضور باشکوه مردم در این امر خیر هستیم.

بخشدار آبپخش تصریح کرد: آبپخش ظرفیت‌های بالایی برای حمایت از اقشار محروم و مستضعف جامعه دارد و با شناسایی این ظرفیت‌ها و برنامه‌ریزی مؤثر در راستای بهره‌برداری از آنها می‌توانیم در راستای برطرف شدن و کاهش نیازهای اجتماعی در جامعه گام‌های مثبت و ارزشمندی برداریم.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول