اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان مردم‌نهاد خیریه آبشار عاطفه‌ها:

200 هزار نفر زیر پوشش سازمان خیریه عاطفه‌ها قرار دارند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان مردم نهاد خیریه آبشار عاطفه‌ها گفت: در سراسر کشور حدود 200 هزار نفر زیر پوشش این سازمان خیریه قرار دارند.

200 هزار نفر زیر پوشش سازمان خیریه عاطفه‌ها قرار دارند

محمدجواد فولاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، اظهار داشت: هدف نهاد خیریه آبشار عاطفه‌ها شناسایی نوع نیازمندی‌ها و محرومیت‌های موجود در مناطق گوناگون کشور با هدف ارائه خدمات بهینه  است.

مدیرعامل سازمان مردم نهاد خیریه آبشار عاطفه‌ها، گفت: نهاد خیریه آبشار عاطفه‌ها در سال 1380 در ماه مبارک رمضان هم‌زمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) با هدف فقرزدایی و محرومیت‌زدایی از افراد نیازمند تاسیس شد.

فولاد افزود: کمک به رفع مشکلات معیشتی و درمانی، تجهیز فضاهای آموزشی، پژوهشی، برگزاری تورهای زیارتی، سیاحتی، جلب مشارکت‌های مردمی، ایجاد تسهیلات در امر ازدواج جوانان، ایجاد شعب در مراکز استان‌ها و شهرستان‌های کشور از دیگر اهداف این مجموعه است.

مدیرعامل سازمان مردم‌نهاد خیریه آبشار عاطفه‌ها تصریح کرد: یکی دیگر از فعالیت‌های مرکز ایجاد اشتغال برای جوانان و افراد جویای کار است و در این راستا ارتباط با خیّران و شرکت‌های کاریابی این امکان را فراهم ساخته تا خدمتی زرین در این زمینه داشته باشیم.

مدیرعامل سازمان مردم‌نهاد خیریه آبشار عاطفه‌ها در ارتباط با افراد زیر پوشش این سازمان گفت: در سراسر کشور حدود 200 هزار نفر زیر پوشش این سازمان خیریه قرار دارند.

وی در ارتباط با اقدامات صورت گرفته در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: سبد کالا، پرداخت مستمری ویژه ماه مبارک رمضان و هر شب اطعام نیازمندان است.

فولاد با اشاره به کمک‌های مردمی یادآور شد: مشارکت‌‌های مردمی و خیّران بسیار خوب بوده و با حمایت‌های مالی و معنوی این خیّران است که این سازمان به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

مدیرعامل سازمان مردم نهاد خیریه آبشار عاطفه‌ها درباره چگونگی کمک‌های مردمی گفت: مردم خوب میهن می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به صورت حضوری و یا به حساب موسسه واریز کنند.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول