اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

کمک 970 میلیونی کهگیلویه و بویراحمدی‌ها به جشن عاطفه‌ها

خبرگزاری فارس: قائم مقام کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم این استان با حضور گسترده در جشن عاطفه‌ها، 970 میلیون ریال به دانش‌آموزان بی‌بضاعت کمک کرده‌اند.

کمک 970 میلیونی کهگیلویه و بویراحمدی‌ها به جشن عاطفه‌ها
ارسلان جلال‌فرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با تقدیر از مردم این استان برای مشارکت و حضور در جشن عاطفه‌ها گفت: پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردم تا روز شنبه آماده دریافت وجوهات و کالاهای اهدایی مردم هستند.
قائم مقام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد افزود: تاکنون در استان کهگیلویه و بویراحمد 44 میلیون تومان کمک نقدی و 53 میلیون تومان نیز کمک‌های غیرنقدی و لوازم‌التحریر توسط مردم نوع‌دوست و نیکوکار این استان جمع‌آوری شده که عملیات توزیع این کمک‌ها میان دانش‌آموزان بی‌بضاعت شروع شده است.
جلال‌فرد عنوان کرد: تعداد دانش‌آموزان زیر پوشش کمیته امداد در این استان 19 هزار و 200 نفر بوده که علاوه بر این تعداد سایر دانش‌آموزانی که نیاز مالی داشته، ولی از چرخه کمیته امداد خارج هستند نیز مورد حمایت قرار خواهند گرفت.
وی بیان داشت: جشن عاطفه‌ها با همت و تلاش همکاران امدادگر و شاخه‌های کمیته امداد در سراسر این استان و با مشارکت مردم، آموزش و پرورش، صدا و سیما و سازمان دانش‌آموزی در سطح مطلوبی برگزار شده است.
جلال‌فرد ادامه داد: مجموع کمک‌های مالی مردم به جشن عاطفه‌ها، 97 میلیون تومان به‌ صورت نقدی و غیرنقدی بوده است.
قائم مقام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: امسال جشن عاطفه‌ها با رویکرد مدارس برگزار شده که مردم مشارکت خوبی در کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت داشته‌اند.
این مسئول تصریح کرد: کار جمع‌آوری کمک‌های مردم و خیرین را 130 پایگاه سیار و ثابت و هزار و 15 پایگاه مستقر در مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد انجام دادند.
وی با بیان این که هنوز همه اجناس دریافتی از جشن عاطفه‌ها به صورت کامل توزیع نشده، ابراز داشت: کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده در مدارس مستقیماً توسط مدیران مدرسه به دست دانش‌آموزان بی‌بضاعت رسیده و سایر کمک‌ها از طریق کمیته امداد و همکاری آموزش و پرورش شهرستان‌ها در دست توزیع است.
قائم مقام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اذعان داشت: مردم نوع‌دوست این استان همچنان می‌توانند کمک‌های خود را ظرف امروز و فردا به پایگاه‌های مستقر در سراسر استان تحویل دهند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول