اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش بم خبر داد

رشد 8 درصدی کلاس اولی‌های بم

خبرگزاری فارس: معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان بم گفت: تعداد کلاس ‌اولی‌های شهرستان بم در سال تحصیلی جدید نسبت به سال گذشته هشت درصد افزایش یافته است.

رشد 8 درصدی کلاس اولی‌های بم

به گزارش خبرگزاری فارس از بم، مریم قربانی پیش از ظهر امروز در حاشیه جشن شکوفه‌ها در بم از رشد هشت درصدی تعداد کلاس اولی‌ها خبر داد و اظهار داشت: تعداد کلاس اولی‌های امسال حدود 3 هزار و 400 نفر است و  105 دبستان پذیرای این تعداد دانش‌آموز است.

قربانی از اخذ 60 مجوز جدید مراکز پیش‌دبستانی خبر داد و تعداد این مراکز را حدود 90 مرکز و تعداد دانش‌آموزان پیش‌دبستانی را 3 هزار و 100 نفر اعلام کرد.

موسی حافظ‌آبادیان رئیس آموزش و پرورش بم نیز آغاز سال تحصیلی را تبریک گفت و از والدین دانش‌آموزان خواست تا مشکلات فرزندان به ویژه پسران را حضوری با آنها مطرح کنند.

وی با اشاره به حدیثی از امام علی (ع) تمام مشکلات موجود در هر جامعه‌ای را ناشی از ناآگاهی و ندانستن بیان کرد و برنامه‌ریزی اصولی در زندگی دانش‌آموزان را ضروری دانست.

به گزارش فارس، بیش از 3 هزار و 400 کلاس اولی امروز در بم ورود به دنیای علم و دانش را جشن گرفتند.

انتهای پیام/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول