اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال تحصیلی آتی

390 هزار دبستانی در اصفهان نیمکت‌نشین می‌شوند

خبرگزاری فارس: کارشناس‌مسئول آموزش دبستانی گفت: در سال تحصیلی آتی 390 هزار دبستانی در اصفهان نیمکت‌نشین می‌شوند.

390 هزار دبستانی در اصفهان نیمکت‌نشین می‌شوند

علی سهرابی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اجرای نظام تحول بنیادین در نظام آموزشی استان اظهار کرد: در سال تحصیلی آتی دانش‌آموزان پایه پنجم ابتدایی موجود در سطح استان به پایه ششم ابتدایی ارتقا می‌یابند.

وی با اشاره به اینکه کمیته تحول بنیادین در آموزش و پرورش استان تشکیل شده است، اضافه کرد: این کمیته متشکل از کار‌گروه‌های مختلفی اعم از فضای آموزشی، نیروی انسانی، فرهنگ‌سازی و کمیته بررسی محتوای آموزشی است.

اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به اینکه در سال تحصیلی 1391-1392 پایه ششم ابتدایی در مدارس موجود در سطح استان استقرار می‌یابد، تصریح کرد: محتوای کتب جدید‌التألیف پایه دوم و ششم ابتدایی نیز از تحولات صورت گرفته در نظام آموزش و پرورش برای سال تحصیلی آتی به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه با استقرار پایه ششم ابتدایی مدارس موجود در سطح استان به فضای آموزشی، نیرو‌های انسانی و سایر موارد آموزشی نیازمند هستند، ادامه داد: از 326 هزار دانش‌آموز مجموعه ابتدایی استان 65 هزار دانش‌آموز پایه پنجم ابتدایی در سطح استان وجود دارد که این افراد در سال تحصیلی آتی به پایه ششم ابتدایی منتقل می‌شوند.

سهرابی با اشاره به اینکه برای آشنایی دانش‌آموزان پایه پنجم ابتدایی و خانواده‌های آنها با مراحل استقرار نظام تحصیلی آموزش‌های لازم به آنها داده شده است، تاکید کرد: دانش‌آموزان پایه پنجم ابتدایی با استقرار در پایه ششم ابتدایی پیشگامان نظام تحول بنیادین محسوب می‌شود.

وی افزود: در سال تحصیلی آتی 65 هزار دانش‌آموز پایه نخست ابتدایی به مجموعه 326 هزاری پایه ابتدایی موجود در سطح استان اضافه می‌شود.

کارشناس مسئول آموزش دبستانی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان اذعان داشت: در سال تحصیلی آتی حدود 390 هزار دانش‌آموز در پایه‌های تحصیلی نخست تا ششم ابتدایی در مدارس استان اصفهان وجود دارد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول