اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای سال تحصیلی جدید

تنیس روی میز برای پنجم دبستانی‌ها اجباری می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: از سال تحصیلی جدید ورزش تنیس روی میز برای دانش‌آموزان پایه پنجم ابتدایی اجباری می‌شود.

تنیس روی میز برای پنجم دبستانی‌ها اجباری می‌شود

حسین داوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه با تصویب سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تحولات بسیاری در سطح نظام آموزشی کشور ایجاد شده است، اظهار کرد: اجرای نظام 3-3-6 از سال تحصیلی جدید در مدارس یکی از مهم‌ترین این تحولات به شمار می‌رود و والدین دانش‌آموزان نیز نباید نسبت به اجرای این نظام دغدغه‌ای داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش استان با یک برنامه‌ریزی هدفمند و علمی به تمام نگرانی‌ها و دغدغه‌های خانواده‌ها نسبت به نظام 3-3-6 پاسخ می‌دهد، ادامه داد: پیش‌بینی می‌کنم که امسال بازگشایی مدارس با شور و نشاط خاصی در استان صورت بگیرد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: درحال حاضر طرح جدیدی به نظام آموزشی کشور وارد شده و به دنبال اجرای این طرح پایه ششم ابتدایی نیز از سال تحصیلی جدید به نظام آموزشی اضافه می‌شود.

وی با بیان اینکه تمام این عوامل سبب شده که متولیان آموزشی از دو ماه پیش تاکنون استان را برای آغاز مهری جدید آماده کنند، اضافه کرد: با توجه به این موضوع و تأمین فضای آموزشی و نیروی انسانی مورد نیاز در مدارس پویایی خاصی در استان حاکم شده است.

داوری تاکید کرد: تربیت بدنی یکی از مهم‌ترین رویکرد‌های سند تحول بنیادین محسوب می‌شود و از سال تحصیلی جدید ورزش تنیس روی میز برای دانش‌آموزان پایه پنجم ابتدایی اجباری می‌شود.

وی افزود: همچنین گذراندن درس ورزش دوومیدانی نیز از سال تحصیلی جدید برای دانش ‌آموزان پایه ششم ابتدایی اجباری است و رسمی‌شدن ورزش‌های پایه به عنوان یکی از دروس دانش‌آموزان نیاز ورزش امروز به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول