اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت رژه نیروهای مسلح انجام می‌شود

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در زنجان همزمان با 31 شهریور

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: به مناسبت رژه نیروهای مسلح محدودیت‌های ترافیکی در 31 شهریور در زنجان اعمال می‌شود.

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در زنجان همزمان با 31 شهریور

مقصود شمس‌آذر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با تبریک هفته افتخار آفرین دفاع مقدس اظهار کرد: محدودیت‌های ترافیکی در زنجان از حد فاصل میدان ارتش تا میدان روزبه از ساعت 6.30 دقیقه صبح روز 31 شهریور تا 13 ظهر به اجرا گذاشته می‌شود.

وی تصریح کرد: افرادی که قصد تردد در این مسیرها را دارند، می‌توانند با استفاده از مسیرهای جانبی شرق به غرب سعدی شمالی خیابان جنب دادسرای نظامی شهرک شهید رجایی و خیابان 17 شهریور استفاده کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه رانندگان همچنین می‌توانند برای تردد از غرب به شرق از مسیر میدان روزبه خیابان جنب کلانتری 13 زنجان، شهرک رجایی خیابان 17 شهریور استفاده کنند، افزود: رانندگان همچنین می‌توانند برای تردد در مسیر شمال به جنوب از مسیر خیابان اشرفی اصفهانی، میدان روزبه، کمربندی شمالی به سمت غرب و برای تردد در مسیر جنوب به شمال شهرک شهید رجایی از مسیر خیابان جنب دادسرای نظامی سعدی شمالی استفاده کنند.

در پایان، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان از همه شهروندان تقاضا کرد، نهایت همکاری را برای هرچه باشکوه‌تر شدن مراسم با ماموران انتظامی راهنمایی و رانندگی داشته باشند.

انتهای پیام/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول