اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین روز از هفته دفاع مقدس؛

رژه نیروهای مسلح در همدان برگزار شد

خبرگزاری فارس: در نخستین روز از هفته دفاع مقدس مراسم رژه نیروهای مسلح در همدان برگزار شد.

رژه نیروهای مسلح در همدان برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان در نخستین روز از هفته دفاع مقدس مراسم رژه نیروهای مسلح با حضور جمعی از مسئولان لشگری و مدیران ارشد استان برگزار شد.
فرمانده سپاه انصارالحسین استان همدان در این مراسم با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس با شکل‌گیری بیداری اسلامی گفت:‌ دفاع مقدس موجب بیداری اسلامی در منطقه شده است.
عبدالرضا آزادی اظهار کرد: آنچنان که امام وعده داده بود بیداری اسلامی در منطقه مدیون هشت سال جنگ تحمیلی و دفاع مقدس در کشور است و می‌توان ادعا کرد در حوزه مقاومت پایمردی ملت ایران و ایثار رزمندگان اسلام در طول جنگ هیچگاه قابل توصیف نیست.
وی افزود: شهیدان،‌ ایثارگران، جانبازان و ملت ایران با رهنمودهای امام راحل(ره) در عرصه نبرد با کفار نقش‌آفرینی و جانانه ایستادگی کردند.
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان تأکید کرد: نیروهای مسلح و بسیج سرافرازانه در جنگ تحمیلی هنرنمایی کردند و با رزم بی‌امان و تقدیم شهدا دین خود را نسبت به انقلاب و اسلام ادا کردند.
وی گفت: امروز نیروهای مسلح و بسیج قهرمان ضمن حفظ آمادگی،‌ خلاقیت،‌ ایمان و پایمردی خود در مقابل دشمن ایستاده‌اند و نقشه‌های صهیونیست و استکبار جهانی را نقش برآب می‌کنند.
آزادی تصریح کرد: نیروهای مسلح این افتخار را دارد در عرصه‌های سازندگی همراه با دولت محرومیت‌زدایی را در جامعه اسلامی رفع کند و در کنار فداکاری و ایثار نسبت به ولی‌نعمتان امام خمینی ادای دین کنند.
وی در پایان گفت: آمادگی و صلابت نیروهای مسلح به خاطر حمایت‌های مردمی و پشتیبانی مسئولان است که توصیه‌های مقام معظم رهبری نیز مکمل همه تعاملات به شمار می‌آید.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول