اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستاد برگزاری رژه 31 شهریور استان بوشهر خبر داد:

سپاه امام صادق(ع) مسئول رژه نیروهای مسلح

خبرگزاری فارس: مسئول ستاد برگزاری رژه 31 شهریور ماه در استان بوشهر گفت: سپاه امام صادق مسئول برگزاری رژه نیروهای مسلح در روز 31 شهریورماه در بوشهر شد.

سپاه امام صادق(ع) مسئول رژه نیروهای مسلح
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، نصرالله غزنوی ظهر امروز در جلسه هماهنگی رژه 31 شهریور ماه استان بوشهر اظهار داشت: نمایش اقتدار نیروهای مسلح در نخستین روز از هفته دفاع مقدس امری ضروری است.
وی افزود: یکی از شاخص‌ترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس برگزاری مراسم رژه است که مورد توجه آحاد مردم ایران و حتی رسانه‌های خارجی است.
غزنوی با بیان اینکه مسئولیت برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح در 31 شهریور ماه همه ساله به عهده یکی از نیروهای مسلح است، گفت: این مسئولیت خطیر در سال جاری به عهده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سطح کشور و در استان‌ها به عهده سپاه‌های استانی گذاشته شده که در استان بوشهر نیز سپاه امام صادق(ع) متولی امر رژه است.
وی حضور گسترده نیروهای مسلح را در مراسم رژه  بسیار مهم خواند و افزود: امسال با هماهنگی و برنامه ریزی دقیق، مردم ما باید شاهد نمایش اقتدار نیروهای نظامی و انتظامی استان به نحو شایسته‌ای باشند.
مسئول ستاد برگزاری رژه 31 شهریور ماه در استان بوشهر گفت: تشکیل سپاه پاسداران ، نقطه عطفی در موفقیت‌های انقلاب و تضمینی برای پاسداری از انقلاب و دستاوردهای آن تلقی می‌شود و عملکرد موفق آن در همه عرصه‌ها این حقیقت را به اثبات  می‌رساند.
غزنوی گفت: سپاه در پرتو ایمان و معنویت توأم با علم و معرفت، روشن بینی، بصیرت و روحیه انقلابی توانست نقش تعیین کننده‌ای در استمرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایفا کند.
وی اضافه کرد: برخورداری از دانش و آمادگی رزمی و ذخایر معنوی و روحیه ولایتمداری، تعبّد و اخلاص، از مجموعه سپاه، پدیده ای بی نظیر در معادلات جهانی ساخته و موجب عزت و اقتدار ایران اسلامی شده است.
غزنوی اظهار داشت: ولایت فقیه همچون خون حیات بخش در رگ سپاه جاری است و این جریان همواره در عملکرد سپاه و بسیجیان متجلی است.
در پایان نمایندگان نیروهای مسلح استان و همچنین سازمان جهاد کشاورزی به ایراد نقطه نظرات خود در خصوص هرچه بهتر بهتر برگزار نمودن مراسم رژه پرداختند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول