اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شهرستان کنگان خبر داد:

برگزاری رژه نیروهای مسلح در سواحل خلیج فارس

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان کنگان از برگزاری رژه نیروهای مسلح در سواحل خلیج فارس در بندر کنگان خبر داد.

برگزاری رژه نیروهای مسلح در سواحل خلیج فارس
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، ابراهیم حق‌شناس در نشست مسئولان شهرستان کنگان در تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس اظهار داشت: نظام اسلامی امروز در اوج افتخار و اقتدار قرار دارد و با وجود تلاش دشمنان برای ضربه زدن به ایران اسلامی، روز به روز بر اقتدار ایران افزوده می‌شود.
وی با اشاره به لزوم برگزاری گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: هدف از برگزاری این مراسم تجلیل از رزمندگانی است که با دلاوری‌ها و رشادت‌های خود توانستند دشمنان تا دندان مسلح را به زانو درآورند.
فرمانده سپاه کنگان خاطرنشان کرد: باید این روز را هرچه باشکوه‌تر و به یادماندنی‌تر برگزار کرده تا در اذهان مردم ماندگار شود و نباید اجازه دهیم این همه جانفشانی و ایثارگری رزمندگان به فراموشی سپرده شود.
حق‌شناس تصریح کرد: رزمندگان و بسیجیان عزیز در دوران دفاع مقدس مردانه جنگیدند و باید روحیات رزمندگان خود را حفظ کرده و آن را به نسل‌های کنونی و آینده کشور عزیزمان انتقال دهیم.
فرمانده سپاه شهرستان کنگان از برگزاری رژه نیروهای مسلح در سواحل خلیج فارس در بندر کنگان خبر داد و افزود: رژه باشکوه نیروهای مسلح در مهم‌ترین نقطه از سواحل نیلگون خلیج فارس برگزار می‌شود که‌ این مراسم با شکوه صبح روز ۳۱ شهریور در مرکز استان و ساعت 16 عصر نیز در بلوار شهدای خلیج فارس(پارک ساحلی) بندر کنگان برگزار خواهد شد.
حق‌شناس با تاکید بر لزوم رعایت سالروز شهادت امام جعفرصادق(ع)، خواستار چراغانی و آذین‌بندی شهر در این هفته شد.
امام جمعه کنگان نیز بیان داشت: یادآوری حماسه دفاع مقدس در واقع موجب تقویت روحیه امید و نشاط در جامعه می‌شود و این امر باید با بهترین کیفیت انجام شود.
حجت‌الاسلام محمود محمودی افزود: ما در سایه آموزه‌های دینی و فرهنگ شهید و شهادت توانسته‌ایم در مقابل دنیا بایستیم و باید این فرهنگ تقویت شود.
وی با بیان اینکه پیشرفت نظامی و تسلیحاتی جمهوری اسلامی ایران چشمگیر است گفت: این پیشرفت‌ها الهام گرفته از دین، ایمان، غرور و افتخار ملی و آموزه‌های دینی ماست.
امام جمعه کنگان با بیان اینکه هفته دفاع مقدس شناسنامه عزت مردم ایران اسلامی است اذعان داشت: هفته دفاع مقدس نماد شجاعت و استواری رزمندگان ما در هشت سال دفاع است و باید تمام ابعاد این حماسه باشکوه تبیین شود.
محمودی خاطرنشان کرد: رزمندگان افتخارات زیادی کسب کرده‌اند و باید خاطرات دوران حماسه و ایثار را بیان کنند تا جوانان قدر نظام و انقلاب را بدانند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول