اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور یگان‌های نمونه نظامی و انتظامی؛

مراسم رژه نیروهای مسلح استان قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه علی‌بن ابیطالب (ع) از برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح استان قم با حضور یگان‌های نمونه نظامی و انتظامی و سخنرانی استاندار قم خبر داد.

مراسم رژه نیروهای مسلح استان قم برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه علی بن ابیطالب، مهدی مهدوی‌نژاد در دومین جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در تالار امام رضا (ع) استانداری قم با اشاره به برگزاری 600 برنامه در قالب 27 محور اظهار داشت: نخستین برنامه کمیته نیروهای مسلح برگزاری مراسم رژه یگان‌های نمونه نظامی و انتظامی در صبح پنجشنبه در خیابان عمار یاسر است که از روزهای گذشته بسیجیان، پاسداران، ارتشیان و نیروهای انتظامی در حال تمرین برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم هستند.
وی افزود: جمعی از نیروهای مسلح به‌ویژه پاسداران نیز عصر روز پنج‌شنبه با تجمع در مسجد باب‌الجنه خیابان چهارمردان به سمت گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) حرکت کرده و در مراسم مهمانی لاله‌ها شرکت خواهند کرد.
وی ادامه داد: پس از این، مراسم افتتاحییه نمایشگاه یاد یاران در حد فاصل کوه خضر نبی و مسجد مقدس جمکران با حضور شخصیت‌های برجسته کشوری و لشکری برگزار خواهد شد.
مهدوی‌نژاد گفت: سال گذشته بیش از 250 هزار نفر از مردم این استان از نمایشگاه یاد یاران بازدید کردند که امسال نیز با توجه به افزایش برنامه‌های پیش بینی شده در نمایشگاه این میزان تا بیش از 350 هزار نفر افزایش خواهد داشت.
رئیس کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرمایشات امام خمینی (ره) که فرمودند «ما در جنگ، انقلابمان را به جهان صادر کردیم» اظهار داشت: انقلاب‌های اخیر در منطقه موجب شد دشمنان ایران اسلامی بر آینده‌نگری حضرت امام خمینی (ره) اذعان داشته باشند و این امر را در سخنان خود بیان کنند.
وی به سخنان مقام معظم رهبری با اعضای شرکت کننده در همایش بین المللی بیداری اسلامی افزود: مردم منطقه با تاسی از انقلاب اسلامی و مجاهدت‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس، توانسته‌اند نظام‌های خود را به چالش بکشند و دولت‌ها را ساقط کنند.
مهدوی‌نژاد در پایان از تمام مسئولان نهادها، دستگاه‌ها و سازمان‌ها خواست تا با همکاری و جدیت در اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس، دین خود را نسبت به شهدا ایفا کنند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول