اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هزمان با سراسر کشور؛

رژه نیروهای مسلح شهرستان کاشان برگزار شد‌

خبرگزاری فارس: همزمان با سراسر کشور نیروهای مسلح کاشان نیز با برگزاری رژه در نخستین روز هفته دفاع مقدس اقتدار نظام اسلامی را به نمایش گذاشتند.

رژه نیروهای مسلح شهرستان کاشان برگزار شد‌
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، فرمانده بسیج سپاه کاشان ظهر امروز در آیین رژه نیروهای مسلح مستقر در کاشان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، نقش‌آفرینی شهرستان کاشان را از دو زاویه عملیاتی و پشتیبانی مورد بررسی قرار داد و اظهار کرد: شهرستان کاشان با تقدیم یک‌ هزار و 700 شهید و صدها جانباز و ایثارگر نقش عملیاتی موثری در هشت سال دفاع مقدس داشت و مردم کاشان نیز با حمایت رزمندگان اسلام در پشت جبهه توانستند نام این شهرستان را به عنوان شهرستان نخست در زمینه پشتیبانی از جنگ را در آلبوم افتخارات دفاع مقدس ثبت کنند.
وی با بیان اینکه باید به نقش پشتیبانی مردم شهرستان کاشان همچون حضور پررنگ کاشانی‌ها در خط مقدم توجه ویژه‌ای داشت، افزود: مردم شهرستان کاشان امروز نیز مثل گذشته آماده دفاع از ارزش‌های اسلامی نظام و حراست از آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی است.
فرمانده سپاه کاشان در ادامه اقتدار و عظمت کنونی ایران اسلامی را نتیجه ایثارگری‌ها و رشادت‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس دانست و خاطرنشان کرد: رزمندگان اسلام در مدت هشت سال مبارزه با تمام دنیا حتی نگذاشتند یک وجب از خاک میهن اسلامی به دست دشمن اشغال شود.
نائینی ادامه داد: امروز نیز جمهوری اسلامی در برابر زورگویی‌های ابرقدرت‌های جهانی حتی یک قدم از مواضع برحق خودش عقب‌نشینی نمی‌کند.
وی همچنین با تأکید بر پیشرفت‌های ایران در زمینه نظامی و دفاعی تصریح کرد: زمانی که با دست خالی و بدون امکانات در جنگ هشت ساله در مقابل دنیا ایستادیم یک وجب از خاک مهین عزیز خودمان را از دست ندادیم و امروز که نیروهای مسلح ما اعم از سپاه و ارتش جمهوری اسلامی و نیز بسیجیان قدرتمندمان به پیشرفته‌ترین سلاح‌هایی که به دست جوانان ایرانی ساخته شده مجهز هستند آماده‌اند تا آخرین قطره خون از کیان اسلامی خود دفاع کنند.
فرمانده سپاه کاشان بیداری اسلامی امروز منطقه را مدیون ایثارگری‌ها و جانبازی‌های رزمندگان اسلام  دانست و گفت: جمهوری اسلامی امروز به عنوان الگوی بیداری منطقه محسوب می‌شود که این عنوان، بزرگ‌ترین افتخاری است که نصیب ایران اسلامی شده‌ است.
‌نائینی با اشاره به اینکه پیش از این برای مقابله با دشمن باید نیروهای نظامی به مرز کشورها اعزام می‌شدند، افزود: دشمن با تغییر رویکرد از جنگ سخت به جنگ نرم در همه جا حضور داشته و بنابراین امروز برای مقابله با دشمن حد و مرزی وجود ندارد.
وی اضافه کرد: آمریکا و استکبار جهانی در فلسطین، عراق و افغانستان شکست سختی خورده‌اند و باید بدانند با بیداری اسلامی در منطقه عمر امپریالیسم جهانی نیز به سر رسیده و به زودی پرچم توحید در سراسر جهان به احتزاز در می‌آید.
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، آیین رژه نیروهای مسلح کاشان با حضور نیروهای نظامی، جهاد کشاورزی، مقاومت نواحی بسیج، نیروی انتظامی، سازمان‌های امدادی،‌ هلال احمر، آتش‌نشانی و ورزشکاران شهرستان کاشان و نیز با رژه گردان‌های الزهرا، عاشورا و امام حسین(ع)، گردان حرفه‌ای تیپ، گردان تکاور، گردان توپخانه، گردان ادوات، گردان جنگ نوین و تجهیزات، گردان پدافند، گردان پشتیبانی، گردان بهداری و گردان مخابرات با تجهیزات کامل در مراسم رژه امسال در میدان 15 خرداد کاشان برگزار شد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول