اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز همزمان با سراسر کشور انجام شد

نمایش قدرت رژه حماسی نیروهای مسلح در گلستان

خبرگزاری فارس: نمایش اقتدار رژه حماسی نیروهای مسلح صبح امروز همزمان با سراسر کشور در استان گلستان با حضور مسئولان کشوری و لشکری به اجرا درآمد.

نمایش قدرت رژه حماسی نیروهای مسلح در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان فرمانده آجا در خراسان شمالی، مازندران و گلستان در مراسم روز رژه نیروهای مسلح در گرگان اظهار داشت: اگر ارتشی در دنیا باشد که میادین واقعی نبرد را تجربه نکرده باشد این ارتش واقعی و ارتش سرفراز نیست.

منصور خمری تصریح کرد: ایران با دیگر همرزمان در سپاه پاسداران، بسیج مردمی و ملت شهیدپرور و نیروی انتظامی با گوشت و پوست و استخوان خود نه یک روز بلکه بیش از هشت سال دفاع مقدس را لمس کردند.

این مسئول با بیان اینکه ارتش ایران یک ارتش واقعی، آبرومند و سرافراز است یادآور شد: نیروی زمینی ارتش همواره در تمام حوادث نوک پیکان همه دشمنان قرار داشت و چهره راستین و استوار خود را در دفاع از مرزهای کشور نشان می‎دهند.

فرمانده آجا در خراسان شمالی، مازندران و گلستان بیان داشت: شجاعت و رشادت نیروی هوایی، پدافند هوایی و هوانیروز در حریم هوایی نشانه تعهد، ایمان، عشق و علاقه به میهن اسلامی است.

خمری عنوان کرد: نیروی هوایی در آبهای خلیج همیشه فارس و مرزهای کشور چون نگینی درخشنده است.

وی عنوان کرد: ارتش مقتدر ایران اسلامی در تمام مرزهای زمینی، هوایی، دریایی و فرهنگی با خودباوری و نوآوری و استفاده از تجهیزات و آمادگی روزافزون سبب شد تا زورگویان و مستکبران جهان از کرده خود پشیمان شوند و درماندگی خود را در برابر ایران اعلام کنند.

فرمانده آجا در خراسان شمالی، مازندران و گلستان بیان داشت: نیروهای مسلح و مردم سربلند ایران اسلامی با حضور پرشور خود در عرصه‎های گوناگون به ویژه در صحنه انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سال گذشته تمام معادلات دشمنان را به هم زدند و یکبار دیگر قدرت ایران را به رخ جهانیان کشیدند.

خمری اضافه کرد: ارتش ایران در هشت سال دفاع مقدس 293 عملیات آفندی مشترک با سپاه پاسداران، بسیج مردمی، جهادگران، نیروی انتظامی و مرزبانی به انجام رساند که متحصل آن 49 هزار و 700 شهید 127 هزار جانباز و 25 هزار آزاده از خود بر جای گذاشت و پای در حلقوم کفار فشرد.

رژه حماسی نیروهای مسلح استان گلستان در 29 فروردین با حضور نماینده ولی فقیه در گلستان، معاون سیاسی امنیتی استانداری و اعضای شورای تامین استان، فرمانده لشکر 30 پیاده گرگان با اجرای برنامه‎های متنوعی چون اجرای عملیات نمایشی، رژه یگان‎های پیاده و موتوری، پرواز پاراگلایدر اهدای لوح تقدیر به خانواده‎های معظم شهدا، ایثارگر و جانبازان و رژه یگان وحدت در گرگان برگزار شد.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول