اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با نخستین روز دفاع مقدس؛

ر‍ژه نیروهای مسلح مازندران برگزار شد

خبرگزاری فارس: رژه نیروهای مسلح مازندران صبح امروز همزمان با نخسیتن روز هفته گرامیداشت دفاع مقدس در ساری برگزار شد.

ر‍ژه نیروهای مسلح مازندران برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، این رژه با حضور نیروهای مسلح استان مازندران و مقامات استانی و کشوری صبح امروز در میدان شهید قاسمی برگزار شد و نیروهای مسلح حاضر در میدان از مقابل قرآن مجید، تمثال مقام معظم رهبری و جایگاه رژه رفتند.
آغاز مراسم رژه در مرکز مازندران با بارش تند باران پاییزی همراه بود اما در این باران نیز مردم و رژه کنندگان به مراسم ادامه دادند و تا اینکه در لحظات پایانی رژه نیز آفتاب شروع به تابیدن کرد و رژه نیروهای مسلح مازندران در زیر باران آفتاب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس همراه بود.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز به عنوان مهمان ویژه در این مراسم استاندار مازندران و مردم مازندران را همراهی می‌کرد.
سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم با اشاره به اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی از کسی واهمه ندارند، گفت: این دفاع از آرمان‌ها در هشت سال دلاوری به اثبات رسیده است.
وی با بیان اینکه جوانان غیور کشور در حرکت به سوی جبهه‌ها فداکاری‌های زیادی از خود نشان دادند، تصریح کرد: نیروهای مسلح کشور اعم از دریایی، هوایی، ارتش و سپاه در همان روزهای نخستین جنگ تحمیلی خود را برای دفاع از آرمان‌های انقلاب آماده کردند.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب اسلامی فکر می‌کردند که همان روزهای اول جنگ تحمیلی می‌توانند بر ملت ایران پیروز شوند، خاطر نشان کرد: دشمنان ما فکر نمی‌کردند که جوانان و دلاور مردان ایران مردان خدایی هستند که از شهادت واهمه ندارند. وی با اعلام اینکه  جهاد در راه خدا مهمترین هدف حضور رزمندگان بود، تصریح کرد: دشمنان ما مسائلی مانند جهاد در راه خدا و شهادت را درک نکرده بودند و نمی‌دانستند.
حسینی با بیان اینکه در هشت سال دفاع مقدس هم شهادت و هم پیروزی در جنگ افتخار بزرگ برای بود، اذعان داشت: دشمنان ما این چنین رشادت‌های را باور نداشتند.
وی با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب اسلامی فکر می‌کردند اگر جنگ سختی را بر ما تحمیل کنند بر ما فائق خواهند شد، گفت: اما ما جنگ را نعمت می‌دانستیم چون به دنبال آن استقلال و آزادی برای ما به دست آمد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مسائلی در بحث هسته‌ای و تحریم‌ها بعد از دفاع مقدس برای ما ایجاد کردند اما این باور و اعتقاد در ملت ایران ایجاد شد که دشمن نمی‌تواند راهی را به پیش ببرد.
وی با اشاره به اینکه باید زمینه ساز حضور امام زمان (عج) را فراهم کنیم، خاطر نشان کرد: امیدواریم این نظام به مدینه فاضله وعده داده شده برسد.
حسینی با بیان اینکه امروز جنگ فکری، رسانه‌ای و تبلیغاتی علیه کشور ما به جریان افتاده است، گفت: امیدواریم که بتوانیم در این عرصه هم بر دشمن قائل آییم.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول