اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس؛

رژه نیروهای مسلح در مشهد برگزار شد

خبرگزاری فارس: مراسم رژه نیروهای مسلح صبح امروز همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس؛ در میدان 15 خرداد مشهد برگزار شد.

رژه نیروهای مسلح در مشهد برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، در این رژه که صبح امروز در میدان 15 خرداد و با حضور استاندار خراسان رضوی، فرماندهان ارتش و سپاه برگزار شد، بیش از 100 دستاورد دفاعی کشورمان به نمایش درآمد.
این مراسم با رژه نیروهای زمینی ارتش از مقابل جایگاه که شامل نیروهای لشکر 77 ثامن الائمه(ع)، منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) و یگان‌های نیروی انتظامی آغاز شد.
در ادامه نیروهای لشکر پنج نصر، گردان یکم و دوم امام حسین (ع) گروهان شهید کاوه و شهید ناصری و ناحیه مقاومت بسیج از مقابل جایگاه رژه رفتند.
در این مراسم یگان‌های ماشین‌های رادار و ردیابی دشمن، جنگ نوین، خوروهای سفیر با موشک تاو که توسط  مهندسین وزارت دفاع ساخته شده است، دوشیکا و توپخانه‌های ضد هوایی، نفربرهای ضد زره، تانک زرهی T72، موشک شهاب 2 سپاه پاسداران، موشک‌های کوتاه برد، خمسه‌های راکدانداز، پدافند هوایی و آتش بار راکدانداز و اتوبوس‌های اتاق عمل سیار سپاه که در منطقه سیستان و بلوچستان استفاده شده بود، به نمایش درآمد.             
پس از آن نیروهای ضد گروگانگیری، نوپو، یگان‌های ویژه، آگاهی و راهنمایی رانندگی نیروی انتظامی به همراه یگان‌های موتوری و ماشینی به رژه پرداختند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول