اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه:

136 برنامه تا پایان هفته دفاع مقدس در قروه اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس 136 برنامه متنوع در 20 عنوان در این شهرستان اجرا می‌شود.

136 برنامه تا پایان هفته دفاع مقدس در قروه اجرا می‌شود

جعفر کاوه در  گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قروه اظهار کرد: ویژگی برجسته هفته دفاع مقدس امسال تقارن آن با دهه کرامت است که معنویت خاصی را به برنامه‌های این هفته بخشیده است.

وی با اشاره به برنامه‌های برجسته ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در این شهرستان، گفت: در گرامیداشت  هشت سال ایثار و جانفشانی رزمندگان اسلام بیش از 10 طرح عمرانی و خدماتی شامل سالن‌های ورزشی، طرح هادی، پایگاه‌های مقاومت روستایی، مدرسه و بلوار در سطح شهرستان به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه اعزام 10 تیم پزشکی به مناطق محروم و ویزیت رایگان بیماران را از دیگر برنامه‌های این هفته برشمرد و افزود: اجرای برنامه‌های بصیرتی و سیاسی، آموزش فقه اسلامی در بازار برای اصناف، اجرای رقابت‌های ورزشی، برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی و هنری، پیاده‌روی بسیجیان، همایش زنان ایثارگر، تجلیل از چهره‌های ماندگار دوران دفاع مقدس، نواختن زنگ مقاومت و غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا از دیگر برنامه‌های این هفته است.

کاوه در ادامه از برگزاری 10 یادواره شهدا در شهرستان همزمان با این ایام خبر داد و گفت: یکی از مهم‌ترین رویکردهای برنامه‌های هفته دفاع مقدس تجدید میثاق با شهداست که در این راستا برای دیدار با 100 خانواده شهید شهرستان برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول