اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست جمعیت هلال احمر شادگان:

برگزاری مانور مقابله با حوادث غیرمترقبه در مدیریت بحران مؤثر است

خبرگزاری فارس: سرپرست جمعیت هلال احمر شادگان گفت: اجرای برنامه‌های متنوع پیشگیرانه از جمله برگزاری مانور مقابله با حوادث غیرمترقبه و بلایای طبیعی، نقش مهمی در کاهش خسارت‌های جانی و مالی مردم دارد.

برگزاری مانور مقابله با حوادث غیرمترقبه در مدیریت بحران مؤثر است

به گزارش خبرگزاری فارس از شادگان، حسن منصوری صبح امروز در جلسه مدیریت ستاد بحران که با حضور جمعی از مسئولان شهرستان در مجل این مرکز برگزار شد، اظهار کرد: جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان نهادی پاک و خدمتگزار و آماده خدمت‌رسانی و کمک به مردم جای جای یاران اسلامی در تمام بحران‌ها و شرایط غیرطبیعی است.

وی با بیان اینکه آموزش و سازماندهی اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان و نوجوانان در هلال احمر از اهمیت بسیار ویژه و خاصی برخوردار است، عنوان کرد: ایران اسلامی امروز با تلاش و توکل جوانان و نوجوانان توانسته به کشوری مقتدر و صاحب مقام در عرصه کمک‌رسانی به هم‌نوعان تبدیل شود و ملت‌های دیگر در جهان را نیز به این فریضه بسیار مهم و خدا پسندانه دعوت کند.

عضو کمیته بحران شهرستان شادگان با تأکید بر هماهنگی دستگاه‌های اجرایی به‌منظور کاهش خطرپذیری مناطق شهری و روستایی در برابر حوادث یادآور شد: اجرای برنامه‌های متنوع پیشگیرانه از جمله برگزاری مانور مقابله با حوادث غیرمترقبه و بلایای طبیعی، نقش مهمی در کاهش خسارت‌های جانی و مالی مردم دارد.

سرپرست جمعیت هلال احمر شادگان در ادامه خبرنگاران را اصلی‌ترین امدادگران فرهنگی در خانواده هلال احمر خواند و گفت: بیان خدمات و زحمات امدادگران در زمان حوادث غیر مترقبه یکی از مهمترین رسالت‌های رسانه‌ها است.

* هلال احمر شادگان 2 هزار نفر عضو داوطلب دارد

وی در پایان از عضویت 2 هزار نفر به‌عنوان داوطلب در هلال احمر شادگان خبر داد و افزود: این تعداد افراد نشانگر عمق علاقه مردم به کمک به همنوعان و هموطنانشان در لحظات نیازمندی است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول