اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهربابک تأکید کرد

ضرورت تقویت هلال‌احمر برای حوادث غیرمترقبه

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهربابک گفت: کشور ما در معرض بلاهای طبیعی مانند زلزله، توفان و سایر حوادث غیر‌مترقبه است و در چنین اتفاقاتی نیاز شدید به حمایت امدادگران دلسوز دارد، لذا باید همگان در تقویت این نهاد تلاش کنند.

ضرورت تقویت هلال‌احمر برای حوادث غیرمترقبه

به گزارش خبرگزاری فارس از شهربابک، حجت‌الاسلام حسن منتظری بعد از ظهر امروز در آیین تجلیل و قدردانی از همسران کارمندان اداره آموزش و پرورش شهرستان شهربابک، موفقیت‌های کارمندان ادارات را مرهون همسران فداکار آنها دانست.

وی بیان داشت: اگر کارمندان برای انجام امور اداری گاهی مجبور هستند، بیش از وقت اداری در خدمت مراجعان باشند، صبر و‌ گذشت همسران موجب تشویق کارمندان در خدمت هرچه بیشتر به مردم می‌شود.

منتظری این صبر و فداکاری را درسی آموزنده از زندگی بابرکت حضرت فاطمه (س) دانست و عنوان کرد: حضرت فاطمه (س) طی عمر کوتاه، اما با برکت خود توانست با صبر و تحمل پدر بزرگوارش و همسر گرامیش را در میدان‌های جنگ یاری دهد.

به گزارش فارس، امام جمعه شهربابک در همایش تجلیل از امدادگران هلال‌احمر این شهرستان‌، اقدامات مؤثر جمعیت هلال‌احمر در خدمتگزاری صادقانه و تسکین دردها و آلام جامعه را مورد ستایش قرار داد و گفت: امدادگران هلال‌احمر با مهرورزی و عشق و محبت همواره در خدمت بندگان خدا بوده‌اند و نهایت تلاش و فداکاری را از خود به نمایش گذاشتند.

وی کمک به هم‌نوعان را از مصادیق احسان و نیکی کردن دانست و گفت: نتیجه احسان و نیکوکاری به خود انسان می‌رسد و یقیناً در هنگام مصائب و حوادث ناگوار هر خدمتی که به مردم ارائه دهید، نتیجه آن عاید خود شما می‌شود.

منتظری تقویت جمعیت هلال‌احمر را بسیار مهم دانست و افزود: کشور ما در معرض بلاهای طبیعی مانند زلزله، توفان و سایر حوادث غیر‌مترقبه است که در چنین اتفاقاتی نیاز شدید به حمایت امدادگران دلسوز دارد، لذا باید همگان در تقویت این نهاد تلاش کنند.

انتهای پیام/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول