اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان خبر داد

آمادگی جمعیت هلال احمر زنجان برای مقابله با حوادث غیرمترقبه

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: جمعیت هلال احمر استان زنجان در آمادگی کامل برای مقابله با حوادث غیرمترقبه قرار دارد.

آمادگی جمعیت هلال احمر زنجان برای مقابله با حوادث غیرمترقبه

علی طاهری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: با توجه به حضور نیروهای جمعیت هلال احمر استان زنجان در مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی، در حال حاضر جمعیت هلال احمر در آمادگی کامل به سر می‌برد.

وی با بیان اینکه نیروهای جمعیت هلال احمر زنجان در زلزله آذربایجان‌شرقی نشان دادند که از آمادگی کامل برخوردارند، افزود: در این حادثه نیروهای زنجانی در مناطق مختلف حاضر شده و نسبت به امدادرسانی به مردم اقدام کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با اشاره به اینکه استان زنجان از ظرفیت‌های مطلوبی در زمینه امدادرسانی برخوردار است، افزود: در چندین منطقه آذربایجان‌شرقی نیروهای جمعیت هلال احمر نسبت به امدادرسانی اقدام کردند.

وی با بیان اینکه اقدامات لازم برای آماده‌سازی نیروهای جمعیت هلال احمر در استان زنجان انجام می‌شود، افزود: از نظر امکانات خودرویی و ترابری نیز جمعیت هلال احمر زنجان در وضعیت مطلوبی قرار دارد.

طاهری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف از سوی جمعیت هلال احمر تصریح کرد: برنامه‌های این جمعیت در قالب برنامه‌های فرهنگی  و اجتماعی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان طرح همای رحمت برگزار شد، افزود: استقبال مطلوبی از این برنامه صورت گرفت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از برگزاری طرح فرشتگان مهر خبر داد و گفت: این برنامه در استان زنجان به نحو مطلوبی برگزار شد.

وی با بیان اینکه در شهرستان‌ها نیز برنامه‌های استانی اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد:‌ جذب نیروهای جوانان و داوطلبان در حوزه امداد و نجات از برنامه‌های این جمعیت محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول